[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Erfaringer med belter mottas med takk.

Erfaringer med belter mottas med takk.

DS, Renegade, Outlander...

Erfaringer med belter mottas med takk.

Innlegg Runer » 23 Mar 2014, 20:50

Hei.
Skal ha meg beltekit,men hva er best og skiller det mye på dem.
Eldre Apache er vinterbelter er disse ok?
Hva er det dere anbefaler,skal sitte på en outlander 800. 2010mod.
Er det noe man bør holde seg langt unna?
Hvis det er noen som har noe liggende til en ok pris så er det veldig interessant :)
Runer
80ccm
 
Innlegg: 21
Registrert: 13 Jul 2013, 10:51
Stolt fører av:

Re: Erfaringer med belter mottas med takk.

Innlegg smaug » 03 Apr 2014, 09:11

Nå er det ikke noe hemmelighet at jeg er lite imponert over belter på ATV men jeg hadde nok kjøpt Can-Am beltene(den nye året rundt versjonen) pga korrekt styrestopp slik at svingradius blir helt korrekt mtp belastning på drivknuter og ikke tar noen steder. Piggyback ECU følger også med slik at speedometeret viser korrekt hastighet og servoen får en ekstra belte modus.
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:

Re: Erfaringer med belter mottas med takk.

Innlegg gass » 03 Apr 2014, 09:49

Heisann, jeg har hatt og brukt Apache sine belter på min doning i tre sesonger.
Fantastisk fremkomelighet i kupert terreng og i skogsområder, men tåler lite pudder eller løs snø om du vil viss det bærer på motebakke.
Så lenge du flyter oppå er det greit, men når det begynner å pakke seg under buken stopper det fort.
Jeg har solgt mine belter og gått over til snøscooter i steden, mye mer fart og action.
Til arbeidsformål som skogsdrift er nok belte ATV ok, men til transport på høgfjellet er det ingenting som slår snøscooteren.
Har kun gode erfaringer med Apache beltene fra 2010 vertfall, de andre merkene vet jeg lite om.
Can Am LTD 800 outlander 2010
Brukerens avatar
gass
500ccm
 
Innlegg: 254
Registrert: 19 Mar 2011, 21:38
Bosted: Hardanger
Stolt fører av:


Gå til CAN-AM

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 9 gjester