[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Endelig en god deledistributør/Can Am

Endelig en god deledistributør/Can Am

DS, Renegade, Outlander...

Endelig en god deledistributør/Can Am

Innlegg Hitman » 15 Mai 2014, 14:34

Skulle bestille endel deler på nett og kom over Canampartsguy på ebay.

http://www.ebay.com/usr/canampartsguy?_ ... 1439.l2754

Orienterte dem om norske regler for avgift etc og de har all forståelse for det.. [smiil]
De kan kontaktes utenom ebay på grossier@rossiereng.com og ser ut til å kunne gjøre
gode dealer på både deler og forsendelse.
Glenda som jobber der ba meg orientere Can Am-eiere om dette, og herved er det gjort.
Now I Can - Can Am 650 Max Xt 2009

Bilde
Brukerens avatar
Hitman
Astral-Koala
 
Innlegg: 589
Registrert: 02 Aug 2008, 02:29
Bosted: Follo

Re: Endelig en god deledistributør/Can Am

Innlegg rewn » 16 Mai 2014, 12:10

Det er gode greier!

Jeg har i de siste 2 (TO!!) mnd. Plundrert ordentlig med å få info og kontakt med 2 forskjellige forhandlere her sentralt på Østlandet.

Vanskelig til tider umulig å få tak i på mail, blir bare bedt om å ringe opp igjen senere, eller at de skal ringe meg opp senere.. noe som sjeldent skjer!
Og at de ikke klarer å hjelpe meg med å se hvilke deler jeg trenger da jeg legger frem problemstillingen!

Og det går MINIMUM 3 virkedager for en fohandler å få delen, og når de da driter i å si ifra. Samt ikke hjelper deg med å bestille avhengige deler... Så må du vente jævlig lenge...

Så min oppfordring er også å finn ut av det så godt du klarer selv! OG bestill på nett!
Kan IKKE stole blindt på forhandler er min er faring (skal ikke nevne navn på sjappene her..)

bruk can am sin part guide/browser her: http://parts.can-am.brp.com
Må bare legge inn en e-mail. Så har man split tegninger og god dokumentasjon/info!
rewn
80ccm
 
Innlegg: 16
Registrert: 20 Jan 2014, 13:07
Stolt fører av:


Gå til CAN-AM

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester