[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Mogens også?

Mogens også?

Okelbo's krigsherjede plass der alt er lov (nesten). Vil du prøve ut forumets funksjoner så gjøres det her. Her kan du spamme, røyke og gjøre det ditt syke hode måtte ønske

Mogens også?

Innlegg pancho » 07 Mai 2010, 13:10

Retrett...

http://www.finn.no/finn/mc/atv/object?W ... e=22223722

Jeg lurer på om gpsen er inkludert [smiil]
---------
Blå Edderkopp
Can Am Renegade, 2007, historie :-(
Can Am Max 650 XT, 2009, historie
Bombardier Rally 2004
Forresten, FRP....sucks!
---------
pancho
650ccm
 
Innlegg: 338
Registrert: 12 Apr 2007, 10:15
Bosted: Stavanger

Re: Mogens også?

Innlegg liadammen » 07 Mai 2010, 13:33

Ser ut til at han skal gå til DK i år [klippe]
Det er nok slik at han får brukt den forlite vel?
Rune Nilsen
Polaris RZR XP 900

Bilde
liadammen
ATV Sjef
 
Innlegg: 1305
Registrert: 06 Sep 2008, 15:51
Bosted: Skiptvet
Stolt fører av:

Re: Mogens også?

Innlegg Mogens » 09 Mai 2010, 23:02

ryktene sprer seg. :-) er lei av kø til jobben og vurderer å prøve en sesong med sykkel. Men den selges ikke før dk 2010 med mindre jeg får 141000 for den. Har du en sykkel stående er bytte av interesse. sjansen for et det blir atv igjen er nok stor men nå satser jeg på husbygging og jeg hadde nok fått litt kjeft om jeg investerer i sykkel uten å selge unna litt:-) skulle den bli solgt før så leier jeg en atv. Tur blir det som sagt garantert.
Trond Mogens Dyrnes
Buell XB9SX på plass :-)
Mogens
King of the Danes
 
Innlegg: 274
Registrert: 04 Nov 2007, 22:25
Bosted: Siggerud, Ski i Akershus

Re: Mogens også?

Innlegg Mogens » 11 Mai 2010, 12:13

Forresten: GPS er inkludert :-)
Trond Mogens Dyrnes
Buell XB9SX på plass :-)
Mogens
King of the Danes
 
Innlegg: 274
Registrert: 04 Nov 2007, 22:25
Bosted: Siggerud, Ski i Akershus


Gå til Søppeldynga

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester