[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - DK 2011 Tanker runtd det?

DK 2011 Tanker runtd det?

Okelbo's krigsherjede plass der alt er lov (nesten). Vil du prøve ut forumets funksjoner så gjøres det her. Her kan du spamme, røyke og gjøre det ditt syke hode måtte ønske

DK 2011 Tanker runtd det?

Innlegg CCOB » 14 Jul 2010, 22:26

Jeg har allerede sittet å kiket på kart m.m over DK hvordan er stemningen... er det allerede planlagt noe? Danilo lurte på kontonummer for å bestille plass... så ja jeg tror det er noen fra trøndelag som allerede er med... :-)


Fant denne linken:
http://www.wikiloc.com/wikiloc/search.d ... ar=Denmark

Ser da ut som nopen interesange løyper her....

Obelix
Can-Am 800 LTD 2011 The bloo lady....
Can-Am 800 LTD 2009 The Red Lady (Solgt) 80(
Can-Am 500 Max XT 2008 The undertaker (Solgt) 80(
CCOB
800EFI
 
Innlegg: 738
Registrert: 25 Mai 2008, 15:56
Bosted: Trondheim
Stolt fører av:

Re: DK 2011 Tanker runtd det?

Innlegg Kaadnevik » 17 Aug 2010, 15:07

ellers så kan man høre m Berthelsen om vi ikke kan kjøre i sandtaket hans og leke oss litt [smiil]
Kaadnevik
50ccm
 
Innlegg: 3
Registrert: 17 Aug 2010, 15:04

Re: DK 2011 Tanker runtd det?

Innlegg :-) » 18 Aug 2010, 06:10

Ikke vær redd. Bare ferien blir ferdig her å jeg kommer meg på beina igjen så kommer det info :-)
:-)
 


Gå til Søppeldynga

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester