[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Venter på sommeren, håper det blir mange atv turer

Venter på sommeren, håper det blir mange atv turer

Okelbo's krigsherjede plass der alt er lov (nesten). Vil du prøve ut forumets funksjoner så gjøres det her. Her kan du spamme, røyke og gjøre det ditt syke hode måtte ønske

Venter på sommeren, håper det blir mange atv turer

Innlegg asghegg » 17 Des 2010, 19:58

Pratet i dag med en kompis om turer vi har vært på i sommer, og kanskje kommende
turer til sommeren.
Praten gikk løst og fast om barmarkløyper rundt i fylket, og mange grusveier som kan være flotte å kjøre rundt om.

Første barmarkturen håper jeg blir fra Skoganvarre og over til Alta, ca 8 mil med det meste innen barmark, og 17 mil hjem etter E6.
Så håper jeg/vi selvfølgelig vi skal få til turen rundt om i finnmark, der bør Jan Børre med madam være med.
Kanskje tilogmed madamen min kjøper atv [oh yes]


Måtte bare lufte litt [grøntsmil]


Er det noen som allerede har planlagt turer til sommeren?
Polaris Sportsman Touring 850 2010
Polaris Sportsman 850 XP 2010 Solgt
Polaris Worker 335 1999 Solgt
Polaris Switchback Assault 800 2013
Brukerens avatar
asghegg
450R
 
Innlegg: 219
Registrert: 04 Aug 2010, 08:02
Bosted: Lakselv
Stolt fører av:

Gå til Søppeldynga

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron