Hei - da er jeg hjemme igjen og fått pakket ut.
Takker alle for en strålende snøfykende helg på Geilo og Dagali.
For et flott opplegg, mye bede enn ifjor, bedre slalombakke, nypreppa.....kjørte til toppen og ned igjen litt lenger bort Det ble målt 36 sekundmeter på toppen så det ble rimelig frisk oppi der...orkan...fytti...grøss.
I år var det litt mindre snø så ATV kom fram stort sett over alt på Dagali......vi fikk isbane i år.......mye bra klubbvideo kommer...
Flott hotell med nydelig mat....ja, nydelig og store flotte rom,,,med egne bad sofa og et stort hopp ifra ifjor...Virkelig et flott Høyfjellshotell.
Takk til Frode fra OsloMC som kom med 5 demo ATV på Polarishengeren..Står respekt av det..disse ble flittig brukt og ble tatt godt imot
Stor takk til Roger og teamet hans som har fått dette til....ja, dette var råååååååååttttt
Egen fotograf var der oppe for NISSAN4x4- mye bilder vil bli lagt ut på dems side med link...når det er klart.
Gårdsdagens toppfart ble satt av en med lysegrønn hanekam på hjelmen, ned alpinbakken som hadde noen fine heng...
Værste breiii og isracer på isbanen-ble satt av en av de blide og en ikke ukjent person fra Svelvikkanten...som hadde mye jern skrudd i dekka...(ikke han med gule sokker)
....fikk også testkjørt privatbilen....Audi Allroad quattroen og en Subaru Impreza boxer diesel demobil..(den gikk godt)...og vi kom begge opp...yeaaa en ny VW Caravelle Syncro...klarte det nesten...skulle nok få prøvd seg en gang til den...så hadde det sikkert gått.
NB: Jeg og min bror har en del privat og klubbvideo-og bilder...men rekker ikke publisere dette før om 1 uke, reiser på ferie en uke fra i morgen tidlig Mandag 31, så nå må jeg løpe å pakke- måtte bare skrive dette.