[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - dekk til min raptor 700

dekk til min raptor 700

Raptor, Grizzly, Big Bear, Banshee...

dekk til min raptor 700

Innlegg bjerk1 » 16 Aug 2010, 17:15

Heisann,

jeg var på biltema og kjøpte meg nye bakdekk. Kjøpte av cross typen de hadde der. Knalltøffe og gode dekk i TERRENG! men vei, helt håpløst. jeg kjenner atvn vrenger seg til siden ved SMÅ svinger. altså at gummien på dekkene er altfor myke til å brukes på vei. SÅ, nå vurderer jeg nye dekk igjen. til bruk på vei. men jeg ønsker ABSOLUT ikke gate dekk. de er stygge, uten mønster å passer ikke på en raptor. rett å slett en cross atv. og det skal den forbli.

dekkene som sto på før var av merket Kenda ett eller annet. Crossaktig av utseende, men de kan ikke ha vært så myke grunnet kjørte lenge med disse, var igjen kanskje 1cm med mønster. knall å kjøre, men de ble utslitt, så måtte bytte uansett.

Hva bruker dere? Noen erfaringer med Allround dekkene på biltema? evt andre merker av dekk som er brukt?

takker for svar,
bjerk1
50ccm
 
Innlegg: 7
Registrert: 12 Jun 2010, 12:00

Re: dekk til min raptor 700

Innlegg evoman » 16 Aug 2010, 21:38

jeg har gatedekk i dag, men som du sier, de er dritstygge og har ikke noe på en cross atv å gjøre så de er tilsalgs, har kjøpt meg nye maxxiz razr2 som er mye brukt ,de er helt greie men slites veldig fort, har sliti ut noen sett av de og når de nye nå er utslitt så blir det ITP holeshot xcr som holder 3ganger av kjøre lengden og er i mine øyne et bedre dekk.

har forøvrig original dekka til min raptor liggende....de er greie å kjøre på men finnes jo ikke grep med dem
hvor ble du av?
evoman
400ccm
 
Innlegg: 112
Registrert: 05 Jan 2008, 12:27
Bosted: Eidsvoll

Re: dekk til min raptor 700

Innlegg bjerk1 » 16 Aug 2010, 22:44

okey. har sett på disse ITP holeshot, men det finnes jo mange...
f.eks denne siden:
http://www.atvbutikken.com/dekkhovedsiden.htm
bjerk1
50ccm
 
Innlegg: 7
Registrert: 12 Jun 2010, 12:00

Re: dekk til min raptor 700

Innlegg Lagrinn » 18 Aug 2010, 18:43

Du burde prøve Wanda sport dekkene, dem er bra i terrenget, og litt lekne på vei, litt myke, men jeg synest disse er helt ålreite.
Lagrinn
350ccm
 
Innlegg: 92
Registrert: 24 Nov 2008, 07:30
Bosted: Ål
Stolt fører av:


Gå til Yamaha

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester