[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - spørsmål

spørsmål

Raptor, Grizzly, Big Bear, Banshee...

spørsmål

Innlegg maranello » 23 Jul 2011, 22:23

jeg er en ny eier av en atv yamaha 350.noe må man starte med,tenkte på en 250,men ble 350,sånn billig 2007mod,jeg har ett lite problem med att den kan være av og til når den har stått en stund (par timer) att den er tung og starte,kjøpt nytt batteri,men hjelper ikke,forrige eier sa att det ikke er dynamo på den,noe jeg synes er rart når det er lys på den,og batteri,noe som har noen råd og komme med,når den først starter går den rent hele tiden,.
maranello
80ccm
 
Innlegg: 19
Registrert: 23 Jul 2011, 22:18
Stolt fører av:

Re: spørsmål

Innlegg smaug » 23 Jul 2011, 23:35

Det er en strømgenerator på den, men den er inni motoren akkurat som på mopeder, snøscooterer, atv'er generelt og sikker mye annet rart. Den gir ikke kjempe mye strøm, men nok til lys og lading av batteri.
Hvordan tungstartet er den? Sviver startmotoren veldig sakte, sier det bare klikk, eller går startmotoren som bare rakkern men motoren sliter med å fyre opp?
Hvis det er sist nevnte kan det hende at det er på tide med en ventiljustering på den. Er bare to så det burde gå kjapt å gjøre.
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:

Re: spørsmål

Innlegg maranello » 24 Jul 2011, 10:12

hei. tungstartet,den er ikke verre enn ,att når jeg setter på en strømlader og trykker start,så starter den med første forsøk og gå som ei klokke,den er bare litt treg helt i starten,jeg tenkte att ladinga ikke virker,nytt batteri.ikke sjekket ledninger da
maranello
80ccm
 
Innlegg: 19
Registrert: 23 Jul 2011, 22:18
Stolt fører av:

Re: spørsmål

Innlegg maranello » 30 Jul 2011, 13:37

var dårlig kontakt,orden nå,
maranello
80ccm
 
Innlegg: 19
Registrert: 23 Jul 2011, 22:18
Stolt fører av:


Gå til Yamaha

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

cron