[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - bytte av bakaksel

bytte av bakaksel

Raptor, Grizzly, Big Bear, Banshee...

bytte av bakaksel

Innlegg mort1bjerke » 06 Sep 2011, 20:36

Hei! Jeg skal bytte bakaksel på min Raptor 250. Snoka litt rundt på nettet og funnet videoer som viser litt tips og triks. Men tenkte jeg skulle høre om det er noen på forumet som kanskje har no erfaring med slikt og om det er noe jeg må passe på. Har hørt at låsemutteren kan være litt vrien. Noen råd der?
mort1bjerke
50ccm
 
Innlegg: 3
Registrert: 18 Feb 2011, 20:31

Re: bytte av bakaksel

Innlegg bonde » 24 Sep 2011, 16:29

lasta ner den brukar manualen/VERKSTED BOKÅ der allt står forklart i detalj kossen det ska demonterast..på minn 700 e dår to brako skruar du løsne fust så brukteg ei store vannpompe tång så løsna denn fort!!
bonde
450R
 
Innlegg: 230
Registrert: 28 Apr 2011, 14:45
Stolt fører av:


Gå til Yamaha

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 8 gjester

cron