[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Hva kan jeg få for min Grizzly 660?

Hva kan jeg få for min Grizzly 660?

Raptor, Grizzly, Big Bear, Banshee...

Hva kan jeg få for min Grizzly 660?

Innlegg Vidane » 08 Sep 2011, 13:49

Hei!

Jeg vurderer og selge min Grizzly 660 2003modell. Den har vinsj som kan flyttes foran/bak, og trepunkt/hengerfeste. Registrert på sorte skilter, og har vel gått ca 500timer eller noe sånt (litt usikker, har den på hytta). Det er montert full bukbeskyttelse på den. Jeg kommer til å selge den med Montana kombihenger med tømmerstag og plan.
Ellers er det ett kjent problem med den, og det er at den er knallhard å starte med snora når den et par ganger har vært tom for strøm.

Noen som vet hva dette kan være?
Noen som vet hvilken pris jeg kan sette den i (i reparert stand i forhold til overnevnte problem)?

Setter pris på mange meninger:)
Vidane
50ccm
 
Innlegg: 1
Registrert: 29 Aug 2011, 09:32

Re: Hva kan jeg få for min Grizzly 660?

Innlegg LTR450 » 09 Sep 2011, 23:52

Den beste måten og ta prisvurdering er rett og slett se på alle andre som er til salgs i norge, og sammenligne din mot dem.
Om den er dønn strøken, bra holdt, og ser ny ut, så trekker jo selvsagt dette prisen litt opp.

Og om det kanskje er noen her inne som har peiling på grizzly og kan gi deg en pris, så hadde nok bilder av selve ATV`en og utstyret hjulpet til når de skal ta en vurdering. [oh yes]
Suzuki LT-R450 QuadRacer K7 - Hvite skilt
95` Nissan 200sx S14 - 480hk. (GT3076 ar.86 @ 20.4psi)
95` BMW E34 525TDS Touring
86` BMW E32 735i
Brukerens avatar
LTR450
450ccm
 
Innlegg: 178
Registrert: 03 Jun 2008, 14:30
Bosted: Rogaland
Stolt fører av:


Gå til Yamaha

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester