[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - YFZ 450 spørsmål

YFZ 450 spørsmål

Raptor, Grizzly, Big Bear, Banshee...

YFZ 450 spørsmål

Innlegg Daniel Bakke » 20 Mai 2012, 20:04

Hei.

Kjørte litt i helga og den gummi biten i mellom toppen og forgasseren sprakk.

Prøvde et stykke på asfalt før gummien sprakk og jeg kjente at clutchen slura litt når jeg gassa på i fjerde eller femte gir. Noen andre som har prøvd den tidligere i år har også fattet mistanke om at den slura litt. Men når jeg feks kjører opp en sand vegg i andre eller tredje gir merker jeg ikke at den slurer.

Det jeg lurer på er om jeg burde bytte clutchen så fort som mulig, eller om jeg fortsatt kan kjøre sånn? Blir noe ødelagt?
Hvor får jeg kjøpt disse to delene og hva koster det?
Daniel Bakke
50ccm
 
Innlegg: 1
Registrert: 20 Mai 2012, 19:54

Re: YFZ 450 spørsmål

Innlegg bonde » 01 Jun 2012, 02:50

det så sjer når klutsjen e gåen e atte når du giir gass på bra underlag så går alt ut i at motoren rusa seg åpp å du muste heila draget i atv en!!du merka det fort på låge gir å jirr bånn gass!!!besta e åfå då butta fortast pengenne e der,ødlegge lite men te slutt e detstålmot stål,,,e noken sjiver inni dr!!
bonde
450R
 
Innlegg: 230
Registrert: 28 Apr 2011, 14:45
Stolt fører av:

Re: YFZ 450 spørsmål

Innlegg tipo176 » 01 Jun 2012, 08:46

Skjønner ikke en lyd av hva du sier jeg.......
SP

Si prega di non toccare!
Nå med edderkopp.
tipo176
ATV Sjef
 
Innlegg: 1451
Registrert: 12 Aug 2007, 08:37
Bosted: Songe, Tvedestrand

Re: YFZ 450 spørsmål

Innlegg skinhawk » 01 Jun 2012, 12:01

de e jo pinadø heilt hysa på kukèn å snakk dialækt på eitt offentle forum, har mainn ikke løst å bi førstien som vanle følk? svarte fan han vinkeltytje i glomongolidhælvett! [smiil]
beklager men sånn høres MI dialekt ut,...
jeg hater økningen i forsikringspremien bare for at "idioter" absolutt skal kjøre noe de ikke har evne til!
Brukerens avatar
skinhawk
400ccm
 
Innlegg: 142
Registrert: 08 Apr 2012, 18:29
Stolt fører av:

Re: YFZ 450 spørsmål

Innlegg afriestad » 01 Jun 2012, 16:27

det så sjer når klutsjen e gåen e atte når du giir gass på bra underlag så går alt ut i at motoren rusa seg åpp å du muste heila draget i atv en!!du merka det fort på låge gir å jirr bånn gass!!!besta e åfå då butta fortast pengenne e der,ødlegge lite men te slutt e detstålmot stål,,,e noken sjiver inni dr!!

Roagland translate bokmål. kan prøve vertfall..

Det som skjer når clutchen er ødelakt er at når du gir gass på bra underlag så går....screw it..

Du vil merke fort om at clutchen er gåen, vist du holder inne bremse og setter den i første gir og gir gass å slipper ut clutchen så kan du kjenne at den "slurer" og at du ikke vil få "grep"..
afriestad
150ccm
 
Innlegg: 35
Registrert: 25 Feb 2012, 23:43
Stolt fører av:


Gå til Yamaha

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester