[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Hvor bestille ny Raptor 700 motor?

Hvor bestille ny Raptor 700 motor?

Raptor, Grizzly, Big Bear, Banshee...

Hvor bestille ny Raptor 700 motor?

Innlegg RaptorMod » 09 Apr 2013, 00:15

Hei har noen av dere kjenskap til Cross butikken Larvik?
Kjøpte ny raptor for 4 år siden.

kjører regelmessig pen kjøring på asfalt,skifter olje og filter hver 15 time, har motor havarert for tredde gang nå på (4 år).
Er lei av store kostnadder og lang ventetid opptil 3 måneder med mye mas fra meg.
Fikset den sist i sommer for 24 000 nå har den røge skikkelig. :(

Lurer på hvor mye det koster for ny raptor 700 motor modell er ikke så nøye og hvor jeg kan finne den takker for svar.
Viss det blir for dyrt blir d nok en mc motor.
RaptorMod
50ccm
 
Innlegg: 4
Registrert: 09 Apr 2013, 00:04
Stolt fører av:

Re: Hvor bestille ny Raptor 700 motor?

Innlegg smaug » 09 Apr 2013, 08:13

Oi, såpass ja. En komplett motor kan du vel kjøpe fra en hvilken som helst Yamahaforhandler vil jeg tro. Cylmo har vel kanskje også slikt på lur, evt en shortblock. Billig vil det vel aldri bli og jeg er ikke så sikker på at en MC motor konvertering vil bli noe billigere heller. Da tror jeg at jeg hadde kjøpt en MC av et eller annet slag. Lovligheten med å dytte inn en MC motor er vel også et moment som kan være verdt å tenke på. Kanskje en E-ATV hadde vært et bedre valg selv om vi snakker om kokainpriser på de.
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:

Re: Hvor bestille ny Raptor 700 motor?

Innlegg bonde » 09 Apr 2013, 21:32

galnaste eg har hørt,,eg har nå kjørt min i 6 år,skamkjørt hima på gården ,kompisar har veltan,har vell kje sjifta olja på timen heller,å ennå går ann så ett uver,ska noke te å ta knekken på dei motoranne så lenge dei har ein olje skvett å leva på,,hørt litt dritt om crosssenteret såg jo typen ann ,an fiksa barra skilt på minn... du kan gå på ebay.com usa eller ebay.de tyskland finne kansje motor der!!!
bonde
450R
 
Innlegg: 230
Registrert: 28 Apr 2011, 14:45
Stolt fører av:

Re: Hvor bestille ny Raptor 700 motor?

Innlegg RaptorMod » 10 Apr 2013, 22:38

Takker for så raske svar.

Digger Raptoren, finner brukte maskiner på Ebay til 1000 $
Noen av dem er forsterka og koster opp t 4000 $ .

Men fremdeles brukte og ingen garanti.
Er ikke så mye atv aktivitet på sørlandet 2 forhandlere kunne ikke skaffe no motor.
Prøvde E atv`en hos Larvik cross senter .

Den går vanvittig bra,men er tung og leke med. Er som en liten bil og som du sier svin dyr.
Testet raptor turbo i samme slengen men var overasket over at den ikke gikk bedre.Kan være for at turboen ikke hadde så mye og gi etter som den var drevet så kort på girene.

Banshee var tingen !. Lett og gikk som et uvær .

Leter videre godt det er noen andre som er Raptor interesserte.
RaptorMod
50ccm
 
Innlegg: 4
Registrert: 09 Apr 2013, 00:04
Stolt fører av:


Gå til Yamaha

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester