[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Spørsmål ang. Yamaha raptor 350.

Spørsmål ang. Yamaha raptor 350.

Raptor, Grizzly, Big Bear, Banshee...

Spørsmål ang. Yamaha raptor 350.

Innlegg Htttml » 12 Des 2013, 17:20

Hei alle sammen.

Har noen spørsmål ang. Yamaha raptor 350. 2011 modell.

Vurderer å kjøpe en slik. Har aldri hatt atv før. Hva kan jeg forvente?
Hvor bra går en slik atv og hvor mye morro kan man ha med en slik en? Hva kan man forvente av fart og aks?
Bruksområde blir i hovedsak hjemme i bygda etter vei, men også littegrann på fjellet og i mark.
På nettsiden er den oppgitt med 33hk. Kan dette stemme?

Ellers, er det noen kjente feil og problemer med disse som jeg bør være oppmerksom på ved evt. Test og inspeksjon?


Takker så mye for svar.



Mvh

SL
Htttml
50ccm
 
Innlegg: 2
Registrert: 12 Des 2013, 17:15
Stolt fører av:

Re: Spørsmål ang. Yamaha raptor 350.

Innlegg Htttml » 12 Des 2013, 17:22

Lurer forsåvidt også litt på størrelsen til en slik. Er den laget for meg eller for småfolk? Jeg er 183 høy og 100kg [vittig]
Htttml
50ccm
 
Innlegg: 2
Registrert: 12 Des 2013, 17:15
Stolt fører av:

Re: Spørsmål ang. Yamaha raptor 350.

Innlegg bonde » 24 Des 2013, 12:38

eg e 185 å 85 kg,lika meg best på ein raptor 700. du virka ut til å vara ein stor kar,eg ville gått får ein stor atv,,det e vell litt sånn så med crossere,,du hadde kje kjupt deg ein yz 85 nå då,,trur det blir litt lite med 350.å kjedeligt,,dessuten så e det ikkje nåke å kjøra ront i fjellet med heller,meir berekna på crossbane å lande vei,,du bøye bremsesjevå å drevet pga høyden ifra bakken..
bonde
450R
 
Innlegg: 230
Registrert: 28 Apr 2011, 14:45
Stolt fører av:


Gå til Yamaha

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron