[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - YFZ 450 05 eller 06 modell

YFZ 450 05 eller 06 modell

Raptor, Grizzly, Big Bear, Banshee...

YFZ 450 05 eller 06 modell

Innlegg Finnmarking » 15 Aug 2014, 12:06

Hei!
Har en Cross YZF450 som jeg sliter litt med. Tenkte noen som kan hjelpe

Det som er saken at jeg har gnist, bensin til forgasser, men starter ikke. Er som den overhodet ikke tar etter. synes pluggen er tørr.

Det som jeg har byttet er startkransen på sykkelen, da så jeg at "låsringen" (den som låser startkrans) hadde byttet om på kulene. (dem ruller jo bare en vei) Var vel 4 som sto rett. Etter at jeg byttet denne kransen har jeg hatt problem.
Jeg kjørte vel 2 uker så var det stopp.

Kan det være en føler som er defekt.? slik at den ikke slipper noe bensin gjennom. Ser det er to følere på siden av forgasseren. om dem kan ha noe å si.

Da jeg fikk stopp førstegang, trillet jeg start. så vil anta, å trille start går.
Finnmarking
50ccm
 
Innlegg: 3
Registrert: 30 Jun 2012, 16:50

Re: YFZ 450 05 eller 06 modell

Innlegg smaug » 15 Aug 2014, 15:13

Har du kompresjon? Kanskje en ventil eller to ikke stenger skikkelig.

Sent fra min Nexus 7 via Tapatalk
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:


Gå til Yamaha

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester

cron