ATV som alldri kommer

Det finnes mange forhandlere der ute. Her rises og roses det.

"Useriøse innlegg vil bli slettet"

ATV som alldri kommer

Innlegg Zodiac2012 » 03 Jan 2018, 01:52

Jeg bestillte en ATV fra engrosserive.no 17 oktober.

Denne fikk jeg beskjed om ikke ville komme på lager før 27 eller 28 november.

Det har fra den dagen jeg bestilte stått på siden at den er på lager, selv om den ikke er det.

Jeg var ganske sikker på allerede de første dagene etter bestilling at denne ikke ville komme til avtalt tid.

15 november, når avtalt tid nærmet seg, så emailet jeg de igjen for å spørre om den var i rute eller om det var noen forsinkelser.

Fikk svar at han skulle undersøke saken og komme tilbake til meg. Men jeg hørt ikke noe mer, så jeg prøvde å maile de igjen 24 november, men mailen ble alldri besvart.

28 november når avtalt dato var der, så mailet jeg de enda en gang. Denne mailen ble heller ikke besvart.

Bestemte meg så å prøve en annen email adresse for å se om den ble besvart, og det ble den, men det var fra en svenske som mest sannsynlig oppholdt seg i sverige. Han skulle undersøke saken og komme tilbake til meg. Men hørte ikke noe mer.

Sente noen par mailer til i løpet av de neste dagen til han, og han sa nå plutselig at han ikke hadde adgang til det registeret, men at han hadde videresent mailen min til han som hadde saken min fra starten av, men han var nå på ferie uten tilgang til nett, og det etter at han hadde lovet å undersøke saken og kontakte meg igjen.

Fikk ettervert svar fra han i norge igjen om at de ventet på melding fra rederiet.

16 desember fikk jeg overaskende nok en email hvor det stor at ATVen ville bli sendt ut neste uke, det vil si en gang mellom 18-22 desember skulle denne da sende til meg.

I løpet av uken når jeg mistenkte at den alldri var blitt sent alikevel, så sente jeg email for å spørre, men fikk ikke svar, sente 2 eller 3 emailer over de neste dagene, uten svar på noen av de

Fikk så en annen i familien min til å ringe og spørre hvor den blir av, og får så vite at den fremdeles ligger i trondheim og at de mangler papirer, og de ønsket å sende papirene sammen med ATVen, men leverandøren i taiwan jobbet ikke mellom jul og nyttår, så de fikk ikke disse papirene før over nyttår.

Prøvde å sende noen flere mailer uten svar på noen av de, ønsket blandt annet å vite om disse papirene ville bli sent med luftpost, email eller båt. Blir de sent med båt, da kan jeg regne med at de tar ytterligere minst 1-2 måneder før papirene kommer.

Jeg ble ettervert forbanna over at de holdt meg for narr og lyver til meg, og jeg skrev at jeg mistenker at ikke engang ATVen er kommet til norge enda heller, og at de bare lyver gang på gang uten å gi meg riktig informasjon.

Jeg fikk svar i løpet av 1 min hvor han blandt annet anbefaler meg å bruke angreretten vis jeg ikke stoler på de, og at hen ikke forstod hvorfor jeg føler at han lyver siden han har gitt meg den informasjonen han hadde.

Men lyve gjordet han, for han skrev i email til meg 16 des at den skulle sende ut før jul, noe som alldri skjedde.

nettbutikken dette handler om er engrosservice.no denne er vistnok beryktet av andre kunder som har hatt tilsvarende eller lignende problemer, men dette fant ikke jeg ut før etter at bestillingen var blitt gjort.

Så jeg anbefaler alle å styre unna engrosservice.no

---------------------------------------------------------------------------
Og er det noen som har peiling på om tollpapirer blir sent med luftpost, email eller båt fra taiwan ? Dette er avgjørende om jeg gidd å vente lengre på noe som alldri kommer, båtpost tar jo mangen uker og flere måneder fra asia til norge.
Og er det noen som vet hvem som er importøren til engrosservice.no ? de importerer Mancini Big Foot 500 CC ATV. og holder til i Trondheim

mvh
Kristian
Zodiac2012
50ccm

Stolt fører av: ATV

Gå til Erfaringer

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest