Jeg hadde nettopp min Bombardier Outlander 800XT på service. Dem skulle ta 6000km servicen. Den servicen innebærer å bytte olje på motoren, gearkassa, diffen fremme å bak og bytte bremsevesken. Jeg forseglet skruene på alt jeg visste dem skulle skru på sykkelen med negllakk. Leverte inn sykkelen igår, å hentet den idag. Jeg har nettopp gått over sykkelen, å til min store forundring, så var negllakken faktisk IKKE brutt på mange av dem plassene jeg hadde hatt den på. Dem hadde ikke byttet olje på gearkassa, diffen fremme, å skiftet bremseveske Heller ikke den advarselen som kommer opp når en service nærmer seg var borte når jeg startet opp sykkelen. Noe som tyder på at dem ikke har koblet den opp til en datamaskin for å sjekke hvilke feilmld som jeg har fått opp i displayet noen ganger. Har nevnt dette til dem gjentatte ganger, å dem lovet å se på dette å. Disse feilmld er som følger: "NO EPC CONNECTION" ( Da denne kom opp, forsvant all info ifra speedometeret, så rett å slett ut som om at sykkelen var av ), og "CHECK ENGINE" ( Da kom det røde varsellyset opp i displayet, men forsvant etter jeg skrudde av og på sykkelen )
Jeg spurte når jeg var innom å betalte idag hva dem hadde gjort, å fikk da til svar at dem hadde byttet olje i diffen fremme å bak, motorolje, bremseveske å gearolje! Betalte for dette å.
Må vel seriøst ta en telefon nedover til Tr.Heim å ta en prat med importøren imorgen. Dette er jo fan ikke holdbart! Når en forhandler står å smiler å tar imot pengene den dagen man handler en sykkel, å totalt driter i deg den dagen kommer at man skal ha service osv er dem jo fan ikke vært en dritt. Dem skulle jo seriøst ha vært pisket med en flisete stålwire på pungen!
Er det noen andre som har vært plaget med forhandlerne rundt om i landet ?