[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 479: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 479: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 479: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 479: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 479: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 479: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 479: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 479: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 479: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 479: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 479: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 479: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 479: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 479: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 479: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 479: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 479: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 479: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 479: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 479: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 479: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 479: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 479: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 479: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 479: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 479: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 123: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 123: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 123: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 123: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 123: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 123: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 123: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Larvik Sykkelsenter (Secma)

Larvik Sykkelsenter (Secma)

Det finnes mange forhandlere der ute. Her rises og roses det.

"Useriøse innlegg vil bli slettet"

Larvik Sykkelsenter (Secma)

Innlegg :-) » 16 Sep 2007, 13:55

Har handlet 2 stk atv derfra og kan med hånden på hjertet si at jeg aldri skal handle noe mer derfra.

Super service før salg. Ingen ting og klage på der, men får du problemer med varen etter kjøp vil du merke at ting ikke er helt på samme plan. Kjøpte en Linhai og en Dinli 450 derfra.

Linhai 300: Første som skjedde var under klargjøring. Da sølte gutta bremseveske på plast og ramme, noe som skapte missfarging. Det hadde ikke de gjort der nede påstod de (selv om en venn av meg hadde stått og sett det skje uten at de tørket opp sølet). Hadde problemer med eksosen. Etter mange tlf og mail fikk jeg et nytt ledd fra cylinder til eksos, men det var jo ikke der problemet var. Prøvde fortelle dette, men kom aldri noen vei med det. Fikk lekasje i cylinder (olje rant ut). Dette ble fikset, men på under tvil pga de mente det var min feil. Når jeg fikk den tilbake var blinklyset knekt, men det var det en luring som hadde prøvd og fikse med litt K7 eller silikon lign middel. (Fikk nytt lys etter litt mas). Fikk lekkasje i vannpumpa, men når jeg fikk sykkelen tilbake lakk den like ille. Da åpnet jeg den og fikk livets sjokk. Impelleren var gnudd full av samme stoffet som var brukt til og fikse blinklyset, men denne gangen ble jeg forbannet og lurte på hva som foregikk nede på dette verkstedet. Da fikk jeg beskjed om at INGEN hadde gjort noe slik der hos dem. Måtte selv fjerne alt sammen, kjøpe nye pakninger og reparere selv. Under all service prøvde jeg og få litt fortgang i sakene siden atv'n bare var noen uker gammel. Nei jeg måtte vente 2-4 uker pga de kunne jo ikke ta min før andre kunder (vel de tjener jo ikke kr på garanti rep så da blir en jo satt bakerst i køen).

Dinli 450: Her var det ikke så mye som gikk feil, bortsett eksosen som rustet i stykker. Den nektet de og gjøre noe med pga jeg kjørte jo med full effekt (Dohhh... Kjøper du en samme type med full effekt uten skilter får du samme eksos). Produsenten byttet også eksos på 2007 modellen pga den var alt for dårlig på 2006. Under en kjøretur ramlet alt av for min del. Fester var rustet i stykker, eksosen var rustet i stykker også. Men de nektet og gjøre noe med det.

Har et familie medlem som kjøpte en Aero 50ccm ATV der, den fungerte i 2 mnd. Etter dette fikk de aldri fikset den, de gjorde heller ingen forsøk på det. En venn av familien kjøpte lik, fikk samme feil, men Larvik Sykkelsenter har fortsatt ikke gjort noe med det.

De lovet også og selge min Linhai via bruksidene dems hvis jeg kjøpte ny ATV av dem (derfor handlet jeg Dinli 450). De hadde så masse besøk på sidene så det gikk fort!! ATV'n kom aldri på sidene, den ble kun satt utenfor butikken uten noen som helst lapp på. Jeg måtte selv annonsere på finn.no

Til slutt. Jeg vil ikke anbefale NOEN og handle ATV fra Larvik Sykkelsenter. Jeg vet det er flere der ute som har opplevd det samme. MANGE flere...
Sist endret av :-) den 01 Feb 2008, 15:53, endret 2 ganger.
:-)
 

Innlegg MaxMekker » 16 Sep 2007, 16:38

Kan ikke si annet enn jeg har samme erfaring.
Kjøpte ny Grizzly 660, nå har det ikke vært mye feil på den heldigvis.
Mansjett på en drivaksel tok kvelden, men garanti nei det var det ikke snakk om. Nå skal det være sagt att Yamaha Norge har 5 års garanti inkludert mansjetter.
Men jeg skulle få kjøpt en ny mansjett for 200,- så det sa jeg ja til, men kom den? neida, måtte kjøpe ny via en yamaha forhandler.

For å si det pent så driver Larvik Sykkelsenter kun med løgner og fanteri, alt er fryd og gammen før ett salg, men etter på nei slike dritt kunder vil vi ikke ha. De skal da for fanden ikke forlange garanti på nye sykkler til over 100k :shock:

Så stiller meg i samme rekka, IKKE finn på å kjøp noe via Larvik Sykkelsenter(www.secma.no)

De driver kun med fanteri!!!!
Seriøsitet vet dem ikke hva er!!!
Runar Holm

Harley Davidson Ultra Glide Classic
MaxMekker
Tusenkunstner
 
Innlegg: 1267
Registrert: 23 Mar 2007, 21:07
Bosted: Bamble

Larvik Sykkelsenter

Innlegg trpal » 26 Sep 2007, 19:47

trpal
50ccm
 
Innlegg: 1
Registrert: 26 Sep 2007, 18:39

Secma

Innlegg MaxMekker » 28 Okt 2007, 16:46

Runar Holm

Harley Davidson Ultra Glide Classic
MaxMekker
Tusenkunstner
 
Innlegg: 1267
Registrert: 23 Mar 2007, 21:07
Bosted: Bamble

DÃ¥rlige erfaringer her og.

Innlegg Sprocket » 13 Nov 2007, 19:19

Kan trygt si at jeg har tilsvarende dårlige erfaringer med Larvik sykkelsenter. Listen blir for lang til å nevnes her. Men må si at jeg har holdt på mangfoldige måneder. Og nå er enda en del gått istykker som normalt skulle vært soleklar garantisak. Tviler sterkt på at de innfrir denne gangen heller.

Skal prøve oppdatere med mer når saken er ferdig. Noe som kan ta Laaaang tid. Snakker av erfaring.

For nye kjøpere: Larvik sykkelsenter er det verste møkkafirma som jeg noengang har vært borti. Gode selgere. men ikke kom tilbake og krev garanti.
Sprocket
 

Innlegg amadeus » 05 Des 2007, 12:05

Fikk radiator som begynte å lekke på 07 modell. Helt uten ytre skade. fikk til svar fra larvik sykkelsenter at jeg kunne bruke radiator tetningsmiddel. Dette skulle være 100% ok. Enhver, inkludert radiator service i Bergen mener dette er noe av det verste man kan bruke. Spesielt på en 07 modell. Forøvrig dette svar kom etter ca 2 uker og etter purring. :evil: :evil:
amadeus
150ccm
 
Innlegg: 38
Registrert: 14 Nov 2007, 20:45

Heum og Larvik sykkelsenter

Innlegg leakimmen » 04 Jan 2008, 16:49

Saken gjelder en Aeon Cobra 50ccm

Er all grunn til å advare mot å ha noe som helst med Larvik sykkelsenter å gjøre, et verkstedmottak som ikke fungerer i det hele tatt. De utfører ikke verkstedarbeid som avtalt og tar overhodet ikke noe ansvar i ettertid. men da vi uttrykte misnøye med utført arbeid truet de med at dersom vi ikke lot det være skulle de innrapportere at det var satt på trim sylinder på kjøretøyet til Biltilsynet

Siste nytt i saken er at Larvik sykkelsenter nå nekter å utlevere sykkelen før vi betaler en ny regning på 625 kr det skal de ha for å ha sett på sykkelen i forbindelse med at vi klaget på utført verkstedsarbeid?? Har fra før betalt 3000 kr for utførte arbeider(de ba oss om å komme med sykkelen fordi de ville se på den i forbindelse med at vi klaget på arbeidet) Sykkelen skar seg etter kjørte 600 meter når den kom fra verkstedet, sykkelen ble satt inn for å ta en gjennomgang, justere opp og sjekke at alt var i orden før den ble tatt i bruk. Så nå forlanger altså Larvik sykkelsenter betalt for å vurdere sitt eget arbeid i forbindelse med en reklamasjon. Satte advokat på saken men de ignorerer han også. Så nå har jeg blitt nødt til å betale 650 kr for å få ut kjøretøyet men til og med da nekter de å utlevere kjøretøyet fordi de må få bekreftelse fra banken på at beløpet er innbetalt (har sendt kvittering men dette er ikke bra nok) Dette gjør de nå kun for å lage trøbbel og holde tilbake kjøretøyet så lenge som mulig, kan virke som om de nå prøver å straffe meg fordi jeg var så dum at jeg klaget på de.

De kom med et forslag til en minnelig ording og tilbød meg en sylinder til netto forhandlerpris og det oppga de til 1450 kr jeg godtok etter litt frem og tilbake det men ba de om å sette den på, da forlanger de plutselig 1875 kr for sylinderen og nå er den brukt i tillegg. de skal videre ha tre timers arbeid for montering (sykkel står der uten sylinder så det er bare å skru på den nye) 500 kr pr t + mva og vil ikke gi garanti på hverken deler eller jobb ?? Dette kunne jeg ikke godta,de har nok en gang forandret saken i vår disfavør.

de har i sakens gang produsert beskyldninger og løgner, falske arbeidsordre samt en mengde med utrolige påstander og har tydeligvis ikke noe forhold til avtaler og sannhet overhodet, de ignorerer forbrukerlover og advokater


Hold dere langt unna dette firmaet for det betyr trøbbel fra ende til annen

Håper så mange som mulig legger ut sine erfaringer her og på andre forum på internett, for dette firmaet må det advares mot
leakimmen
50ccm
 
Innlegg: 5
Registrert: 04 Jan 2008, 16:13

Trusler fra Larvik sykkelsenter

Innlegg leakimmen » 01 Feb 2008, 15:06

Viser til mitt tidligere innlegg her ang Larvik sykkelsenter, Fikk i går beskjed fra daglig leder der nede (navn slettet) om at hvis jeg ikke fjernet innlegget mitt umiddelbart ville de saksøke meg og at advokat var kontaktet.

Hva med et masse søksmål mot alle som har skrevet om de? da ville larvik sykkelsenter kunne se frem mot en travel vår og sommer.

Et firma eller en daglig leder/ eier/ juridisk ansvarlig kan ikke juridisk sett være fredet mot å få navnet sitt nevnt i aviser, intenett etc. Media er fulle av navngitte personer i forbindelse med firmaomtaler mm, noe annet er om en henger ut privatpersoner pga personlige ting.

Må bare ønske Larvik sykkelsenter lykke til med trusler og evt søksmål! Er det ikke ytringsfrihet i Norge? eller skal enkeltpersoner/foretak kunne drive sensur når det gjelder omtalen de får ang sin egen forretningsdrift
leakimmen
50ccm
 
Innlegg: 5
Registrert: 04 Jan 2008, 16:13

Innlegg :-) » 01 Feb 2008, 16:53

Vel det er jo ikke første gangen Larvik Sykkelsenter truer med noe slikt. Trail Avisen har jo fått merke ting de også. Les mer her: http://www.trialavisa.no/larvik_sykkelsenter.htm

Vi vil i helgen eller mandag ta kontakt med advokat for og se om noen regler har blitt brutt. Hvis man leser pressens egene vis varsomhets plakat, kan vi ikke se noen brudd her i det hele tatt.
Les mer her: http://no.wikipedia.org/wiki/V%C3%A6r_Varsom-plakaten

Tråden vil bli stoppet, hvis bruker leakimmen ønsker dette.
:-)
 

Innlegg YK » 01 Feb 2008, 20:44

YK
250ccm
 
Innlegg: 53
Registrert: 22 Mar 2007, 21:49
Bosted: Berlevåg

Larvik sykkelsenter

Innlegg eskil » 01 Feb 2008, 21:50

eskil
50ccm
 
Innlegg: 3
Registrert: 01 Feb 2008, 21:34

Innlegg tipo176 » 01 Feb 2008, 22:07

SP

Si prega di non toccare!
Nå med edderkopp.
tipo176
ATV Sjef
 
Innlegg: 1451
Registrert: 12 Aug 2007, 08:37
Bosted: Songe, Tvedestrand

Re: Larvik sykkelsenter

Innlegg Rohnny » 01 Feb 2008, 22:32

Mvh Rohnny

Kjører MC på 2 hjul.
Brukerens avatar
Rohnny
ATV Touring
 
Innlegg: 1683
Registrert: 24 Jul 2007, 15:07
Bosted: Bamble
Stolt fører av:

Innlegg leakimmen » 01 Feb 2008, 22:54

nytt sylinder kitt var montert av meg ja og det ble de gjort oppmerksom på når sykkelen ble levert inn til de, det manglet luftfilter og fikk den ikke til å gå (den var ikke kjørt en meter uten luftfilter) ba de derfor som før sagt om å sjekke opp sykkelen og få orden på ting slik at vi kunne ta den i bruk, så kan en jo se hva som skjedde.

Forgasseren var dyset opp ihht leverandørens anbefaling, sykkelen skar seg etter kjørte fem seks hundre meter og det skal vel noe til at den gjør pga mager blanding. Jeg hadde satt inn helt ny og riktig type plugg ihht håndboka men med varmeverdi 10, mekaniker hadde byttet denne med en plugg med varmeverdi 7 når vi fikk den tilbake og den altså skar seg
Sykkelen skar seg pga at det ikke kom frem olje via oljepumpe og oljetank noe jeg mente at mekaniker burde ha sjekket opp før vi fikk sykkelen tilbake. Klipset som holder oljeslangen på plas på forgasser var ikke strammet og oljen rant derfor på utsiden av forgasser istedenfor inn i forgasser og forgasser mm var det faktisk Larvik ss som skrudde på og ikke meg

Så det kommer nok en gang opp en masse feilaktige usannheter og påstander fra Larvik sykkelsenters side ,innlegger refererer jo til informasjon fått av de. (det er faktisk en ordrett gjengivelse av mail fra daglig leder til meg)

Før sylinderkittet ble montert ble veivhuset skylt igjennom med parafin tre ganger og blåst rent, det var gullende rent. Når jeg fikk sykkelen tilbake siste gang gjorde jeg rent nok en gang og det var da helt rent bortsett fra noen småting som hadde kommet fra skjæringen (motoren varmskjærte seg jo og da blir det vel fort litt smårusk i veivhuset) så om det finnes bilder så er de tatt etter skjæringa og hva skulle de bevise. Tror ikke det finnes bilder overhodet for jeg hadde tapet på en pose før jeg kjørte sykkelen ned fordi den sto på en henger og jeg ville ikke ha vann etc inn i veivhuset, denne posen var ikke rørt da jeg hentet sykkelen. Så jeg mistenker rett og slett at denne historien som tar Larvik sykkelsenter i forsvar er oppkonstruert og et bestillingsverk. Den som skriver det har litt vel mye kjennskap til den direkte ordvekslingen mellom meg og Larvik sykkelsenter. Brukeren med dette innlegget er også registrert i dag og sier at han i lengre tid har vær ivrig bruker av forumet?? og hevder så at han i dag har gjort Larvik sykkelsenter oppmerksom på innlegget mitt , men det var faktisk i går jeg fikk beskjed om at de kom til å saksøke meg. Synes også at det er påtakelig at et firma viser frem fakturaer betalt av en kunde til andre kunder mm

Mitt innlegg er ikke en svertekampanje på noen som helst måte men en fremstilling av mine erfaringer utifra mitt synspunkt, er dette en svertekampanje kan en jo ikke skrive en erfaring om et firma om det da ikke er positivt.

Jeg er ikke bitter på noen som helst måte men har problemer med måten Larvik sykkelsenter gjør ting på og da særlig iihht den delen da de i ettertid krever meg for 625 kr for å ha foretatt en vurdering av sitt eget ansvarsforhold i forbindelse med at sykkelen skar seg, det var jo for å unngå slike problemer den ble satt ned der før vi skulle te den i bruk.

Prisene de tar er jo i og for seg griet nok og opp til kundene å bestemme om de vil betale eller ikke, men en har jo ikke noe valg ihvertfall på Aeon da de jo har alle ledd i omsetningen og det ikke finnes andre muligheter så om en da ikke godtar prisen de forlanger står en der uten deler og sykkelen er ubrukelig

Vil til slutt si at jeg ikke på noen som helst måte vil be om at denne tråden blir stengt, jeg står for det jeg har sagt og lar meg ikke presse til noe annet
Sist endret av leakimmen den 01 Feb 2008, 23:50, endret 6 ganger.
leakimmen
50ccm
 
Innlegg: 5
Registrert: 04 Jan 2008, 16:13

Innlegg Bendik O. JohnsgÃ¥rd » 01 Feb 2008, 23:03

MVH:
Bendik Olsen Johnsgård

bendik@yavel.no
www.bendik-atv.com
Bendik O. Johnsgård
250ccm
 
Innlegg: 62
Registrert: 19 Sep 2007, 21:07
Bosted: Fet, Akershus

Neste

Gå til Erfaringer

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 8 gjester

cron