Komplett.no

Det finnes mange forhandlere der ute. Her rises og roses det.

"Useriøse innlegg vil bli slettet"

Komplett.no

Innlegg Hisap » 01 Des 2009, 20:33

Veit ikke om jeg får lov å anbefale noe som ikke forhandler ATV, men tenkte å prøve uansett.

Selvom prisen er noe over andre butikker så er servicen du får her suveren, sendte PC'n min på rep og valgte å levere den selv på "dropoffpoint" i Oslo.
Her fikk jeg tilogmed Parkeringspengene mine refundert, 3 dager etterpå ringer dem informerer meg om alt som var feil og hva som var rettet opp, spurte tilogmed om jeg hadde noen spørsmål i saken?
2 dager etterpå var PC'n tilbake.
Dette er en bedrift som praktiserer og har en gjennomført Support og Logistik avdeling, samt du kan ringe en person og du får svar på alt du lurer på. [oh yes]

Fra nå av vil jeg handle all elektronikk derifra, er så jækla lei Elkjøp og lignende som sender PC'ne sine til Infocare, der tar det 3-4 uker før du får PC'n tilbake, uten noe form for Service og de betviler alt du sier for å slippe å ta noe som helst på reklamasjon.
Samboeren min sendte PC'n sin inn igjennom Expert og der rota faktisk Infocare bort PC'n hennes så henne måtte få en ny en...
Ifølge dem da "Så tok det jo BARE 9 uker".. [pc crap] [fight]
Bilde
Hisap
650ccm
 
Innlegg: 361
Registrert: 04 Apr 2009, 02:19
Bosted: Nes, Akershus

Re: Komplett.no

Innlegg rune_70 » 01 Des 2009, 21:48

Kaster meg inn her å sier at Infocare er ubruklige.. de brukte 13 uker for å bytte 2 harddisker på min bærbare.. det tok kaka..
dette er gjort på under 10 min..Det gjorde meg til Mac bruker, vet at Infocare også fikser mac men det blir over mitt lik...
100 % enig at komplett.no er et bra selskap å handle fra.
Mvh
Rune J
800 max XT 07 + Mye utstyr og henger( Solgt)
Bilde
http://www.jolstadengen.net/
rune_70
650ccm
 
Innlegg: 329
Registrert: 09 Jun 2008, 21:47
Bosted: Spydeberg

Re: Komplett.no

Innlegg Hitman » 01 Des 2009, 22:37

Og Mac´n min spinner og går uten problemer i 6 år nå... Jaja, skjønner ikke at noen kjøper pc ennå jeg.... [hæ]

Virker som det bare er [neinei] [forbannet] [pc crap] [fight]
Now I Can - Can Am 650 Max Xt 2009

Bilde
Brukerens avatar
Hitman
Astral-Koala
 
Innlegg: 589
Registrert: 02 Aug 2008, 02:29
Bosted: Follo

Re: Komplett.no

Innlegg tipo176 » 01 Des 2009, 23:12

Ikke uten grunn at de største elektronikkprodusentene her i Norge bruker nesten konsekvent Komplett og MPX til innkjøp av det meste av sitt datautstyr. (disse bruker samme lager) Har selv jobbet 23 år hos en av disse produsentene, og handler selv aldri fra noen andre. Ulsålige på pris og service. (spesielt hvis man har noen "kundefordeler" [vittig] ) Elkjøp og Expert går jeg kun til hvis jeg skal ha støvsuger poser.....
SP

Si prega di non toccare!
Nå med edderkopp.
tipo176
ATV Sjef
 
Innlegg: 1451
Registrert: 12 Aug 2007, 08:37
Bosted: Songe, Tvedestrand

Re: Komplett.no

Innlegg Torre » 04 Des 2009, 18:06

komplett og netshop har jeg meget gode erfaringer fra til info- sjekk den siste.
Tore Jan
2010`Can-Am Outlander 650 MAX XT
http://www.ostlandetatvklubb.com/

Bilde
Brukerens avatar
Torre
800EFI
 
Innlegg: 464
Registrert: 20 Jan 2008, 19:47
Bosted: Lørenskog/Oslo

Re: Komplett.no

Innlegg :-) » 04 Des 2009, 18:44

Får alt jeg trenger fra HP levert på døra :-)
:-)
 


Gå til Erfaringer

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester

cron