[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - sette skrue/gjengestift

sette skrue/gjengestift

Motor, luftinntak, olje, kjede osv...

sette skrue/gjengestift

Innlegg GEIRMM » 11 Apr 2011, 16:37

hei
noen som vet hvor man kan få kjøpt 1 stk av disse 3-4 mm rustfri [hjelp]
må ha en til å tette ett hull i motoren [hjelp]
Geir

2010 POLARIS RZR-S
wonder if i would drive better if the steering wheel was on the "right" side
Brukerens avatar
GEIRMM
350ccm
 
Innlegg: 97
Registrert: 05 Feb 2008, 12:02
Bosted: Stavanger
Stolt fører av:

Re: sette skrue/gjengestift

Innlegg smaug » 11 Apr 2011, 17:15

Hvilken som helst maskinforetning slik som Tools eller Tess. Hvis du ikke finner noen som har kan jeg sende en til deg gratis [oh yes]
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:

Re: sette skrue/gjengestift

Innlegg GEIRMM » 11 Apr 2011, 19:11

hei
tess her borte har ikke

skal ta en runde i morgen
Geir

2010 POLARIS RZR-S
wonder if i would drive better if the steering wheel was on the "right" side
Brukerens avatar
GEIRMM
350ccm
 
Innlegg: 97
Registrert: 05 Feb 2008, 12:02
Bosted: Stavanger
Stolt fører av:

Re: sette skrue/gjengestift

Innlegg smaug » 11 Apr 2011, 19:39

Fikk ikke med meg at det sto rustfritt. Må de virkelig være det da? Sjelden at rustfritt sammen med aluminium funker så bra. Vanlig stål setskrue og en liten dært med gjengetetting bør fungere helt konge.
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:

Re: sette skrue/gjengestift

Innlegg GEIRMM » 11 Apr 2011, 20:01

hei
er ikke sikker paa hva som er best aa bruke, var min forhandler som nevnte rustfritt

naa bruke jeg bare superlim for metall og det holder tett
Geir

2010 POLARIS RZR-S
wonder if i would drive better if the steering wheel was on the "right" side
Brukerens avatar
GEIRMM
350ccm
 
Innlegg: 97
Registrert: 05 Feb 2008, 12:02
Bosted: Stavanger
Stolt fører av:

Re: sette skrue/gjengestift

Innlegg smaug » 12 Apr 2011, 01:39

Rustfritt ville jeg glatt holdt meg unna. Ser du en eneste rustfri skrue ellers på motoren(eller maskinen for den saks skyld)? Kjøp deg en setskrue, surr på gjengetape(sånn hvit teflontape) og tada. Nå er det mulig at du må ha en skrue i tomme dimmensjon...
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:


Gå til Motor og drivverk

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest