[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Aeon Sport Pottesmell! Hjelp!

Aeon Sport Pottesmell! Hjelp!

Motor, luftinntak, olje, kjede osv...

Aeon Sport Pottesmell! Hjelp!

Innlegg holstad123 » 27 Sep 2011, 18:49

Hei!
Har en Aeon Sport 50 cc 2011.
Har noe feil med det elektriske på min atv. Når jeg kjører å jeg skal bremse, tute, blinke eller sette på fult lys så stopper motoren og det smeller i potta. Crossbutikken i larvik sier det er noe feil med tenningslåsen min. Mens Skien motorsport sier de aldri har hatt dette problemet.

Noen som har peiling ?
Hva burde jeg gjøre ?

- Eirik [sad]
holstad123
50ccm
 
Innlegg: 12
Registrert: 27 Sep 2011, 18:11
Stolt fører av:

Re: Aeon Sport Pottesmell! Hjelp!

Innlegg #3grina`n » 27 Sep 2011, 20:18

høres ut som om du har en elektrisk feil, er antagelighvis en ledning som går til jord når du bruker strøm.. gå over alle ledningene skikkelig.
polaris sportsman!
#3grina`n
800EFI
 
Innlegg: 918
Registrert: 29 Feb 2008, 21:42
Bosted: hadeland/mylla

Re: Aeon Sport Pottesmell! Hjelp!

Innlegg holstad123 » 09 Nov 2011, 08:38

bytta CPI boks og den hjalp :) takk for svar!
holstad123
50ccm
 
Innlegg: 12
Registrert: 27 Sep 2011, 18:11
Stolt fører av:


Gå til Motor og drivverk

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester