[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Dabber av ved gasspådrag

Dabber av ved gasspådrag

Motor, luftinntak, olje, kjede osv...

Dabber av ved gasspådrag

Innlegg TTA » 16 Okt 2011, 18:11

Hei.
Har da en polaris outlaw 500, 07 modell. Å når jeg da skulle ut å kjøre idag fikk jeg ikke opp noe turtall.
Saken er den at ved tomgang går den som ei klokke men når jeg øker turtallet så høres det ut som den får for lite/mye bensin og bare dabber ut. kan kjøre på lavt turtall uten å merke noe feil, men med engang jeg gasser på så bare dør den ut. Hoster å harker litt nesten å bare høres ut som den rett og slett kveles.

Hadde vært fint med noen tips til hva grunnen kan være :)
TTA
50ccm
 
Innlegg: 3
Registrert: 16 Okt 2011, 18:01
Stolt fører av:

Re: Dabber av ved gasspådrag

Innlegg Dosk101 » 06 Feb 2012, 08:06

Sjå om det kan være bensin filtere som er klart for å byttes.
Mvh Kristian

Det er ikkje lengden på tryllestaven som teller, men magien inni den
Dosk101
400ccm
 
Innlegg: 116
Registrert: 22 Okt 2010, 07:06
Bosted: Varhaug
Stolt fører av:

Re: Dabber av ved gasspådrag

Innlegg hansern85 » 08 Feb 2012, 09:58

Det kan også være gammel bensin, hvis den har stått en stund. Dagens bensin mister godsakene rimelig fort. Jeg må tømme tanken på MC'en hver vår, den går ikke med bensin fra i høst overhodet.

Dette kan løses ved å fylle på fuel stabilizer dersom du ikke kjører så mye om vinteren.
hansern85
80ccm
 
Innlegg: 18
Registrert: 18 Jan 2012, 11:01
Stolt fører av:


Gå til Motor og drivverk

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron