Tilbake til Nyheter og Galleriet

atvforumet.no • Se emne - Outlander Pull Against A thundercat????

• Advertisement
Ny side 1

Finn din lokale atv klubb
Klikk her

Takk til våre sponsorer for
DK-2010

Takk til MAN, Movo Maskin, BRP Norge, Moflaten, Norsk Maskinutvikling, MC Oslo, Osebakken Motor-Service, SJ Motor...

Outlander Pull Against A thundercat????

DVX, TRV, 3in1, H1...

Moderatorer: Rohnny, MaxMekker

Outlander Pull Against A thundercat????

Innlegg shortcut » 06 Jul 2008, 20:25

Pratet litt med andre på turen i Arendal i går, og flere hadde lyst til og se litt nærmere på den nye Arctic-cat`en (inkl meg).
Bare må legge dette inn her jeg...
Klippet fra ett usa forum... Allen_321 skriver følgende

So Thursday night July 3 there was atv pulls in at the fairgrounds Had My first Pull going agains the new big bad arctic cat 950 V-Twin... so we had a 2008 outlander max 800 STOCK and a 2007 outlander 650 with a slip on pipe and some very minor clutching and man wasn't that an easy easy victory both the 800 and the 650 both smoked em' bad. It was a fair pull too the cat and the outtie had the same set of tires and were both blocked in the rear. Just wanted to post to let some guys know if your buddy is talking up his t-cat and wants to hook on to something don't back out because he's no match at all for the outlander. Can't wait to get the 800R victory will be just that much more sweeter

Får litt slik ??? ang den nye Arctic cat`en, når Otlander 650 "smoked" big bad arctic cat 950 V-Twin i en pull.
Kansje jeg ikke fikk så lyst på den store sterke katten alikevel

Runar
Runar
Bilde
Ass.President ©WAC - World ATV Challenger
CanAm support
Rocky Mountain rider
Brukerens avatar
shortcut
Administrator

Innlegg Rohnny » 06 Jul 2008, 20:29

Kansje en av grunnene til at can am ikke kom med større til nesteår. :YEAH :jaws :gliis

SÃ¥ jo phrode tok en "burnout" :lol:
Mvh Rohnny

Kjører MC på 3 hjul.
Free on three , Trike - Norsk Spyderforum
Brukerens avatar
Rohnny
ATV Touring

Innlegg phrode » 06 Jul 2008, 21:44

Skal du dra mot hverandre handler det vel først og frems om grep. Ingen ting annet. Fant en video der en Polaris 500 drar en 800ltd avsted uten problemer, men det er dekkvalget som bestemmer.

Rohnny: Ja var ikke den imponerende :grin: Ser vist ut til at jeg må bytte bremser. Var ikke mye igjen der :sad:
Frode Helland Johansen
Suzuki XF 650 offroad/touring
Forum Admin..shhh! ikke fortell noen
Brukerens avatar
phrode
Mopedist

Innlegg tipo176 » 07 Jul 2008, 05:49

Det er jo klart at hvis du jobber på Gardemoen og bruker atv til å flytte rundt på jumbo-jeter hele dagen er det viktig å ha rette sykkelen.... Dette er da alldeles totalt uintressant mener jeg. Hva de amerikanerne finner på av dustete konkurranser er da ikke noen mal på hvilken sykkel som er best/råest? De får holde seg til det de kan: bombe folk.
SP

Si prega di non toccare!
NÃ¥ med edderkopp.
Brukerens avatar
tipo176
ATV Sjef

Re: Outlander Pull Against A thundercat????

Innlegg hdccm » 14 Jul 2010, 08:47

Can Am Outlander 400 MAX
Brukerens avatar
hdccm
50ccm

GÃ¥ til Arctic Cat

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

• Advertisement

ATVforumet.no presenterer en gylden sjanse