[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - plombe?

plombe?

DVX, TRV, 3in1, H1...

plombe?

Innlegg arctic-cat-trv07 » 29 Apr 2011, 23:35

har en ac trv 400 2007 som er regga som bil (mc med 4hjul). holder 85-90 men det høres ikke utsom den går får fult er det mulig att det er ei sperre ett sted ? eller er ikke variatoren laga får å gå fortere ? ( skulle helst sett at den gikk litt fortere en rincon)
Man diskuterer ikke bil med en mann som er villig til å betale mange hundre tusen for en ny bil det regner og blåser igjennom.
Brukerens avatar
arctic-cat-trv07
80ccm
 
Innlegg: 16
Registrert: 22 Mar 2011, 16:04
Bosted: Kongsberg-Buskerud-Norge
Stolt fører av:

Re: plombe?

Innlegg kromfelgen » 30 Apr 2011, 02:54

Min 2007 AC 400 (korte modellen) går om lag like fort. Det kjennes som om det er en turtalssperre som slår inn rundt 90km/t på speedometeret. Det er fort nok til mitt bruk så jeg har ikke forsket noe mer på dette.
kromfelgen
80ccm
 
Innlegg: 19
Registrert: 03 Feb 2008, 20:06
Bosted: Trondheim

Re: plombe?

Innlegg Vangsjelding » 30 Apr 2011, 15:51

den er vel sperra på et holdbart turtal, så motoren ikke skal ta skade av det, hva er turtallet når den butter? min stopper på 10250, da går det i ca 100 km, noe høyere turtal vil ikke jeg ha på min :P, skal jeg da ha mere fart må jeg bytte drev. ta en telefon til forhandler å spør om den er plombert ned for registrering og eventuelt hvor den er strypt ned hen, hvis du mistenker det.
KTM 525 XC, 12
X Can Am DS 450X, 09
Can Am Traxter 500 MAX, 05
Kina 110, 10

X Eton 50 08

Lynx RS 600
Ski doo Summit 600
Vangsjelding
400ccm
 
Innlegg: 139
Registrert: 29 Apr 2011, 22:16
Stolt fører av:

Re: plombe?

Innlegg arctic-cat-trv07 » 25 Feb 2012, 00:02

nå har trv`n akkurat vert på servic de har drivi a å fikla med no div syntes den går litt dårlgere en før den var inne den er regga som mc- bil er jo no med at det ikke skall over en hvis grense på 15kw husker ikke helt mentror det var 15kw
kan det hværra at dem har skrudd ned efekta for og gjøre det lovelig
ingen som hveit om det man hjelpe noe på efekta med større dyser i forgassern eller fjerne no i eksosen/effektanlegg
og seff hvorjeg kan få tak islikt
Man diskuterer ikke bil med en mann som er villig til å betale mange hundre tusen for en ny bil det regner og blåser igjennom.
Brukerens avatar
arctic-cat-trv07
80ccm
 
Innlegg: 16
Registrert: 22 Mar 2011, 16:04
Bosted: Kongsberg-Buskerud-Norge
Stolt fører av:


Gå til Arctic Cat

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester