Suzuki LTZ 400

Powerfilter, effektpotter, porting osv...

Suzuki LTZ 400

Innlegg kimmy » 04 Okt 2009, 19:17

Er det plombe på en suzuki ltz400? hvor får jeg tak i dysekit til denne? noen som trimmet slik atv? får enn mye guff med dysekit?
kimmy
50ccm
 
Innlegg: 4
Registrert: 30 Sep 2009, 18:50

Re: Suzuki LTZ 400

Innlegg maxiice » 28 Feb 2010, 00:39

Du kan få litt mere bunndrag med dysekit men det er ikke det helt store.
Du far masse trimmingsutstyr til disse motorene men det koster en del. Du må handle fra nettbutikker i usa eller ebay.com.

Jeg har handlet lassevis med trimutstyr derifra som bare står ubrukt nå da atv`n er solgt. jeg hadde en KFX 400 men motoren er den samme.

Jeg har en del utstyr jeg skal kvitte meg med....

Komplett motor med 485 ccm
Litt om motoren...
Lukes Racing 485 kit med Hod rod forsterket veiv med +5mm slaglengde
41 mm FCR flatslideforgasser med dyser tilpasset E85
Lukes racing topp med +2mm innsugsventiler og + 1 mm eksosventiler. Toppen er portet av samme firma oxo
Megacycle racing kammer laget på bestilling
Dynatec tenningsmodul
Motoren er kjørt i ca ett år en tur nå og da ingen problemer
Jeg tok av motoren og satte på den originale da jeg solgte atv`n

Byggekostnad ca 25000


Legges snart ut her på forumet til høyestbydende
maxiice
50ccm
 
Innlegg: 1
Registrert: 28 Feb 2010, 00:15

Re: Suzuki LTZ 400

Innlegg Sunvang » 29 Jun 2010, 19:35

Har du solgt denne motoren enda?
Sunvang
80ccm
 
Innlegg: 16
Registrert: 02 Jun 2008, 13:22


Gå til Tuning

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester