[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Triming og Reklamasjonsrett

Triming og Reklamasjonsrett

Powerfilter, effektpotter, porting osv...

Triming og Reklamasjonsrett

Innlegg Alex250 » 18 Aug 2011, 12:41

Som de fleste sikkert har fått med seg, så har jeg hatt noen runder med Oslo Mc ang reklamasjonsrett.
Det begynte tidlig i Juni, hvor gearkassa mi, gikk til helvete.
Og jeg tok kontakt med Oslo Mc, fordi jeg mente dette var en reklamasjonsrett, ettersom min Atv var kunn 2år gammel.
De nektet meg reklamasjon, pga de sier min Atv er trimmet. (Har større eksosannlegg og luftfilter.)
Så jeg måtte da ta kontakt med Advokat, får å få fart på Mc Oslo. Da skjedde det noe, og etter nesten 3mnd så fikk jeg beskjed om å levere min Atv til oslo Mc.
Advokatgrunnlag; Ettersom Luftfilter og Uorginalt eksosannlegg ikke påvirker Gearkasse så er dette reklamasjon på sykkelen.
Nå er den levert, så nå er det bare å vente til de blir ferdig med den..
Hadde jeg tuklet med motor, så hadde jeg IKKE hatt reklamasjonsrett.
Så gjør hva du vil med sykkelen, men ikke gjør noe med motor på 5år, er mitt tips..
Mvh
Alex
DERBI 250 DXR -09 Fulleffekt.Kan selges.
dyset om, kn-filter,sterkere kjede,effektannlegg.
fra genrør til sluttpotte.Sterkere kjedestrammere.
Alex250
450ccm
 
Innlegg: 163
Registrert: 19 Jul 2009, 14:08
Stolt fører av:

Re: Triming og Reklamasjonsrett

Innlegg Alex250 » 01 Sep 2011, 11:20

Etter at Mc Oslo Splittet motoren min, så fant de ut at de nekter meg reklamasjon igjen... [sad]
Lurer på, er det noen Autoriserte mekanikere her, som ikke bor så langt fra Oslo?
Pga, jeg trenger en statusrapport ang motor om årsak til havari, som jeg kan gi til min Advokat,..
Mere info vil bli gitt til vedkommende som kan gjøre jobben..

Ta gjerne kontakt på 40342230

Mvh

Alex H [neinei]
Mvh
Alex
DERBI 250 DXR -09 Fulleffekt.Kan selges.
dyset om, kn-filter,sterkere kjede,effektannlegg.
fra genrør til sluttpotte.Sterkere kjedestrammere.
Alex250
450ccm
 
Innlegg: 163
Registrert: 19 Jul 2009, 14:08
Stolt fører av:

Re: Triming og Reklamasjonsrett

Innlegg Alex250 » 02 Sep 2011, 10:45

Selger den nå til høystbudene, Alle bud blir tatt seriøst...
Mvh
Alex
DERBI 250 DXR -09 Fulleffekt.Kan selges.
dyset om, kn-filter,sterkere kjede,effektannlegg.
fra genrør til sluttpotte.Sterkere kjedestrammere.
Alex250
450ccm
 
Innlegg: 163
Registrert: 19 Jul 2009, 14:08
Stolt fører av:

Re: Triming og Reklamasjonsrett

Innlegg Alex250 » 21 Sep 2011, 15:04

Ingen? selger den til gibort pris...
Mvh
Alex
DERBI 250 DXR -09 Fulleffekt.Kan selges.
dyset om, kn-filter,sterkere kjede,effektannlegg.
fra genrør til sluttpotte.Sterkere kjedestrammere.
Alex250
450ccm
 
Innlegg: 163
Registrert: 19 Jul 2009, 14:08
Stolt fører av:


Gå til Tuning

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest