[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Variatorsperre på TGB BLADE 425?

Variatorsperre på TGB BLADE 425?

Powerfilter, effektpotter, porting osv...

Variatorsperre på TGB BLADE 425?

Innlegg Kjellis » 29 Okt 2011, 12:19

Hei.
Er ganske ny i dette med atv, men min Tgb Blade klarer jeg å få opp i 85km/t på rett strekning.
Den er reg som mc, men har en mistake til at det kan ligge variatorsperre på denne?
Noen som vet om dette? Eller vet hvor sperre ligge på disse modellene?

Kjell
Kjellis
80ccm
 
Innlegg: 27
Registrert: 20 Aug 2011, 11:50
Stolt fører av:

Re: Variatorsperre på TGB BLADE 425?

Innlegg Svein Georg » 30 Okt 2011, 10:37

Hadde maken tidligere. Etter å ha justert speedometeret etter en GPS, fikk jeg 85 som topphastighet. Der var plomberingen fjernet. Den gjør nok ikke mer tenker jeg.
Svein Georg,
CanAm 800 MAX XT
Svein Georg
CanAm 800 MAX XT 08
 
Innlegg: 301
Registrert: 11 Des 2007, 22:29
Bosted: Sandefjord
Stolt fører av:


Gå til Tuning

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Google2 og 6 gjester

cron