[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Biltemas slip-on potte

Biltemas slip-on potte

Powerfilter, effektpotter, porting osv...

Biltemas slip-on potte

Innlegg skinhawk » 08 Aug 2012, 16:27

da har jeg invistert i en slik potte og lagt tjukke rør fra skøyt på min 500 og du verden for en lyd! dyp og fin!
kan nesten gå god for denne etter førsteintrykk, får se an holdbarheten..
jeg hater økningen i forsikringspremien bare for at "idioter" absolutt skal kjøre noe de ikke har evne til!
Brukerens avatar
skinhawk
400ccm
 
Innlegg: 142
Registrert: 08 Apr 2012, 18:29
Stolt fører av:

Re: Biltemas slip-on potte

Innlegg magnemagnum max500 » 08 Aug 2012, 18:42

bilde:-)? vanskelig montering? har 2011 mod. outlander, er det likt 2012?
magnemagnum max500
80ccm
 
Innlegg: 23
Registrert: 05 Apr 2012, 18:10
Bosted: Rjukan
Stolt fører av:

Re: Biltemas slip-on potte

Innlegg skinhawk » 08 Aug 2012, 22:30

tok meg en time.. når du tar av varmeskjoldet under salen ser du om du har klemmefeste, om du har det er det bare å kjøpe rør på biltema, kutte stramme til og skru fast.. easy peasy..
jeg hater økningen i forsikringspremien bare for at "idioter" absolutt skal kjøre noe de ikke har evne til!
Brukerens avatar
skinhawk
400ccm
 
Innlegg: 142
Registrert: 08 Apr 2012, 18:29
Stolt fører av:


Gå til Tuning

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester