[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Min 2007 Polaris Outlaw 500 *bilder og video*

Min 2007 Polaris Outlaw 500 *bilder og video*

En hel seksjon der du kan skryte hemmningsøst av ditt kjøretøy, legge ut bilder osv..

Re: Min 2007 Polaris Outlaw 500

Innlegg magstaff » 19 Mar 2012, 20:56

aha!
da skjønte jeg [smiil] lurte på om du ble tatt for ett eller annet..hehe
magstaff
250ccm
 
Innlegg: 59
Registrert: 17 Feb 2011, 22:57

Re: Min 2007 Polaris Outlaw 500

Innlegg mb300diesel » 19 Mar 2012, 21:32

Haha nei bare litt frustrasjon over omregistreringa...

Blir spennende å se om det er føre for ATV i mårratidlig...

Kanskje det blir sesongens første tur til jobb! [smiil]
mb300diesel
250ccm
 
Innlegg: 64
Registrert: 31 Jan 2012, 20:38
Bosted: Lundamo, Sør-Trøndelag
Stolt fører av:

Re: Min 2007 Polaris Outlaw 500

Innlegg mb300diesel » 21 Mar 2012, 19:02

Da blir det nytt kjede ganske snart. Tenkte jeg skulle stramme det i går, men det var ikke mulig å stramme det mer, og det er alt for mye slakk i det nå...

Har ikke kjørt til jobb enda, men i morgo, i morgo trur eg... [oh yes]
mb300diesel
250ccm
 
Innlegg: 64
Registrert: 31 Jan 2012, 20:38
Bosted: Lundamo, Sør-Trøndelag
Stolt fører av:

Re: Min 2007 Polaris Outlaw 500

Innlegg mb300diesel » 24 Mar 2012, 21:09

Jeg kjørte til jobb på Torsdag, det var 9,7 grader og oppholds klokka 05.00 når jeg sto opp, turen til jobb gikk fint og omtrent like fort som med bil. Fikk imidlertid kjenne litt mer på vær og vind. Det blåste ganske kraftig, og jeg mistet etterhvert følelsen i fingrene grunnet hansker uten for...

Det var ingenting i forhold til hjemturen! Da regnet det KRAFTIG! Jeg kjørte 600 meter på motorveien før jeg måtte stoppe og ta på en buff, og legge om ruta til veger med lavere fartsgrense, da jeg var på grensa til å vannplane og drukne så snart jeg passerte 60-70... Men jeg kom meg velberget og søkkvåt hjem og fikk kastet mitt vakre legeme i dusjen for å få kroppstemperaturen på rett side av fryspunktet. [vittig]

Har også fått målt forbruket til 0.7 liter på mila med gatedekk på asfalt. Ikke har jeg kjørt spesielt økonomisk heller... Det er jo så morro å dra på hehehe... [smiil] Manuelt gir og kjede gjør nok sitt for å få ned forbruket. Vurderer å bytte drev til litt mer langbeint oppsett så kanskje jeg sammen med mer økonomisk kjøring kan nærme meg halvliteren på mila. Kjører 10,5 mil pr.dag når jeg kjører til jobb...
mb300diesel
250ccm
 
Innlegg: 64
Registrert: 31 Jan 2012, 20:38
Bosted: Lundamo, Sør-Trøndelag
Stolt fører av:

Re: Min 2007 Polaris Outlaw 500

Innlegg mb300diesel » 04 Apr 2012, 20:02

Da har jeg tatt service for andre gang. Bytte av olje og oljefilter, smøring av alle nipler, og bytte av tennplugg. Det var hyggelig å konstatere at det omtrent ikke var metallspon i olja denne gangen, så det var sikkert forrige eier som slurvet med servicen. Har ikke fått byttet kjede enda, da jeg vurdere å fleske til med nye drev også, og det blir jo ikke billig... Det er også ett nålelager i bakstillinga som har sett sine bedre dager.

Nå står den klar til bruk i tilfelle temperaturen skulle krype over 10 pluss etter påske... [smiil]

vet ikke om denne linken funker, men her er en video av at jeg starter opp etter pluggbytte... :)

http://www.facebook.com/video/video.php ... 1360705266
mb300diesel
250ccm
 
Innlegg: 64
Registrert: 31 Jan 2012, 20:38
Bosted: Lundamo, Sør-Trøndelag
Stolt fører av:

Re: Min 2007 Polaris Outlaw 500 *bilder og video*

Innlegg mb300diesel » 27 Apr 2012, 17:30

Denne uka har jeg kjørt 42 mil på ATVen! Jeg begynner virkelig å bli lei av den utvekslinga som er på den nå. Mesteparten av veien til arbeid går i 70-90 soner, og turtallet er plagsomt høyt over 80-90... Ellers stortrives jeg på ATVen, og kjørte i dag selv om det regnet litt, og jeg har litt over 5 mil til jobb. [oh yes]
mb300diesel
250ccm
 
Innlegg: 64
Registrert: 31 Jan 2012, 20:38
Bosted: Lundamo, Sør-Trøndelag
Stolt fører av:

Re: Min 2007 Polaris Outlaw 500 *bilder og video*

Innlegg mb300diesel » 09 Jun 2012, 22:33

Kom hjem fra ferie i går og der lå det ett Moose Racing 15 tenners framdrev i postkassa! I dag har jeg fått montert det på og fått testa atven bittelitt. Regner med at jeg vil få en noe bedre drivstofføkonomi på den, ligger mye i 90-100 på vei til og fra jobb, og da er det greit å få litt mer langbeint utveksling. [smiil]
mb300diesel
250ccm
 
Innlegg: 64
Registrert: 31 Jan 2012, 20:38
Bosted: Lundamo, Sør-Trøndelag
Stolt fører av:

Re: Min 2007 Polaris Outlaw 500 *bilder og video*

Innlegg mb300diesel » 27 Jul 2012, 13:21

I dag har jeg bestilt nytt fram og bakdrev. fant ett med 16 tenner jeg TROR skal passe, og ett med ei tann mindre enn standard bak. Jeg driver og flytter for tida, så det har ikke blitt mye tid til kjøring og mekking på ATVen. Det vil forhåpentligvis bli litt mer tid når vi kommer i orden på Frøya. [smiil]
mb300diesel
250ccm
 
Innlegg: 64
Registrert: 31 Jan 2012, 20:38
Bosted: Lundamo, Sør-Trøndelag
Stolt fører av:

Forrige

Gå til Medlemmenes Garasjer

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 7 gjester

cron