
Nok om meg, får vel begynne å fortelle litt om det eg er her for ;)
Den 10.05-08 ble det innkjøp av en LT-R450 K7.
Grunnen til at eg valgte den typen var fordi de er ekstremt råe og ganske brede, også har de samme type motor som RMZ Crosser.
Og 06 modellen har problemer med lagrer i blokka, så da holdt eg meg unna det.
Men den var kjørt 25 timer når eg kjøpte den.
Utstyr som er montert i ettertid:
Nerf Bars, AC Racing Skidplate, ITP Framfelger, Shock Covers, Koso Digital (måler turtall, vanntemperatur, driftstid) også er det sikkert noe annet eg ikke husker.
Tuning: Yoshimura Cherrybomb, HMF Slip-On, Dobeck TFI, fjernet lokket over luftfilterboksen og noe smått.
Er ikke sikker på hvilke krefter det er i sving her, men vil gjerne vite det!
Er intresert i og vite sånn ca tall av NM og HK hvis noen skulle vite det!
Andre ting som er handlet inn fra Norge:
3 Liter Fuchs Silkolene COMP4 SX 10W-40 (Actionsports.no)
Andre ting fra USA (Ebay):
5 stk K&N Performance Oljefiltre
Ekstra Luftfilter, type UNI.
-Og alt av ekstrautstyr og trim er også handlet fra USA.
Kommer sikkert mer trim med tiden, ikke noe brutale greiene.. Det går så mye dekk, hehe!
Setter STOR pris på Ris & Ros, Tips & Trics, Kjøreteknikk, og hva eg burde gjøre og ikke gjøre!
Kommer sikkert mer senere, slenger bare opp noen bilder her eg :)
(eg er ikke den som sparer på bilder, så dere vet det.)
Litt eldre, diverse bilder fra kjøring, påsetting av deler osv.. Dere ser hva som er gjordt.
Film:
Var å kjørte på banen ei uke etter eg fikk den, og vil bare si at eg IKKE har kjørt skikkelig ATV før (kun en kjip 50cc chinasak med skilt).
Så ikke klag på kjøringa. hehe. Skal fikse bedre film en annen dag.
http://uk.youtube.com/watch?v=UrmoiIz1U54
Som sagt: Setter STOR pris på Ris & Ros, Tips & Trics, Kjøreteknikk, og hva eg burde gjøre og ikke gjøre!
Nå er det så varmt at eg må komme meg ut herfra.

ATV` en selges.