Ny bruker med spørsmål

Quadrunner, Eiger, LTZ400, 450R...

Ny bruker med spørsmål

Innlegg parkerik » 17 Mai 2010, 12:10

Hei,
jeg er en ny bruker av forumet og går med planer om å kjøpe veiregistrert Cross ATV, og har i den forbindelse noen spørsmål;
Jeg er på jakt etter ATV i prisklassen 50 -55 tusen og har vurdert Suzuki LTZ 400 . Dette fordi jeg forstår det sånn at den er best i denne klassen. Jeg synes Yamaha 350 Raptor virker mindre moderne. Noen synspunkter på dette?

Jeg lurer og på hvordan LTZ 400 er plombert om de er det? ser raptoren har enkel sperre på gassvire EL.

skal bruke ATV en til kjøring på grusvei, asfalt 50/50 litt kjøring til jobb, og litt leking.

tar gjerne tips.
mvh
PerE
parkerik
80ccm
 
Innlegg: 25
Registrert: 17 Mai 2010, 12:00

Re: Ny bruker med spørsmål

Innlegg Sunvang » 29 Jun 2010, 18:20

Har god erfaring me Yamaha atv'r fra før, da jeg har hatt Blaster og Banshee. Ingen tvil på att de er kvalitets maskiner, men liker ikke Raptor 350 pga uteseende og mangel av effekt. Kjøpte meg registrert Ltz400 nå i sommer, og forrige eier fortalte att eneste plomberinga var en "skive" med et hull, som lå mellom lyddemper og pipen. God atv som er fenomenal og kjøre på bakhjula med, og kjapp og rask på veien. Men gate dekk, senkesett, effektannlegg, kn filter og dyse kit er nesten et must.
Sunvang
80ccm
 
Innlegg: 16
Registrert: 02 Jun 2008, 13:22


Gå til Suzuki

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron