[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Suzuki LT-Z 400 Tungstarta

Suzuki LT-Z 400 Tungstarta

Quadrunner, Eiger, LTZ400, 450R...

Suzuki LT-Z 400 Tungstarta

Innlegg teamturtall » 23 Des 2010, 23:38

Har litt problemer med min Suzuki LT-Z 400
Den er så tungstarta, kan kjinne til batterie går tomt, noen ganger starter den med en gang andre ganger ikke bønn.

si jeg er ute å kjører så stopper jeg den, ikke sjangs at den vil starte igjen to sekunder etter jeg daua den.

bytta plugg igår til cr6e da ble den frisk som bare det, og starter med en gang, men idag var den like ille som før.
[forbannet]
kan det være noe med blandingen tro ? at den soter ned pluggen ?
skal skru den ut i morgen og sjekke den. er Fryktelig tungvint når man er ute å kjører og så får man ikke start på den igjen
teamturtall
50ccm
 
Innlegg: 2
Registrert: 23 Des 2010, 23:34
Stolt fører av:

Re: Suzuki LT-Z 400 Tungstarta

Innlegg teamturtall » 24 Des 2010, 14:45

Tok ut pluggen, var helt sota

men klarer ikke finne blandingsskruen på forgasseren er den elektronisk ?
teamturtall
50ccm
 
Innlegg: 2
Registrert: 23 Des 2010, 23:34
Stolt fører av:

Re: Suzuki LT-Z 400 Tungstarta

Innlegg kfx » 24 Nov 2011, 17:49

hei... har ein kawasaki kfx 400 med samme problemet men eg tok ut pluggen dyppet den i bensin og sattefyr på den etter at flammen var slokna børsta eg den rein med stål børste etter eg gjorde det har den vært heilt fin. [oh yes]
kfx
50ccm
 
Innlegg: 4
Registrert: 24 Nov 2011, 17:27

Re: Suzuki LT-Z 400 Tungstarta

Innlegg ponnyman » 06 Des 2011, 21:25

Hadde samme problem på min, prøv å kjøp deg nytt batteri, evt et som er litt sterkere (biltema har greie batt.) så tror jeg du bør ha en plugg m litt høyere varmeverdi, orginalt er CR7E, men jeg byttet til en 8`er å ett litt anderledes nr. bare å prøve å se hva du får til å funke.
Effekt anlegg til Suzuki Ltz 400 Selges, [url]http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=31929548
[/url]
ponnyman
50ccm
 
Innlegg: 14
Registrert: 20 Okt 2011, 20:39
Stolt fører av:

Re: Suzuki LT-Z 400 Tungstarta

Innlegg Handor » 13 Mar 2012, 23:32

Kanskje ikke akkurat ditt problem, men klareringen på ventilene spiller inn en store rolle mtp dette med lettstarthet, jo mindre klarering deste lettere å starte, men midnre effekt. større klarering, mer effekt, men hardere å starte.
Handor
50ccm
 
Innlegg: 7
Registrert: 19 Sep 2010, 00:38
Stolt fører av:


Gå til Suzuki

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester