[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - ltz 400 vil ikke starte.

ltz 400 vil ikke starte.

Quadrunner, Eiger, LTZ400, 450R...

ltz 400 vil ikke starte.

Innlegg krinkelen » 14 Des 2011, 21:12

Har startproblemer på min ltz 400.
for en stund siden når jeg skulle ut å kjøre så ville ikke sykkelen starte. har ikke hatt noen annet problem at den var litt tungstartet når den ikke var kjørt på en god uke med litt fuktig vær.
så tok da ut pluggen og sjekket om det var gnist, det var det ikke og pluggen var rusten fæl.
så tok da å kjøpte en ny, satt den i og prøvde. den ville fortsatt ikke starte så tok den ut og da var den svart og var heller ikke gnist da heller.
tok av plugghetten og sjekket om det var kontakt der. det var det, så tenkte jeg skulle høre her om tips før jeg begynner å rive i ledninger....
10 billion flies can't be wrong, eat shit!
krinkelen
150ccm
 
Innlegg: 38
Registrert: 19 Apr 2011, 17:52
Stolt fører av:

Gå til Suzuki

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 9 gjester