[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Warn eller Cycle Country brøyteutstyr?

Warn eller Cycle Country brøyteutstyr?

Bagger, GPS, Varme i håndtak osv...

Warn eller Cycle Country brøyteutstyr?

Innlegg grizzly » 29 Des 2014, 11:16

Go jul alle sammen.
Nå som snøen laver ned sitter jeg og ser på brøyteutstyr til ATV`en. Jeg tenker på enten Warn eller CC utstyr. Hva mener dere er det beste og mest solide? Bør jeg satse på et konisk skjær, eller er et rett like bra. Jeg har litt sansen for Warn sin frontmontering, men det er sikkert ikke noe problem med å ha festebraketten under atv`n heller. Den demonteres bare på sommeren for å beholde bakkeklaringa.
Brukerens avatar
grizzly
250ccm
 
Innlegg: 69
Registrert: 06 Mai 2008, 19:23
Bosted: Leirfjord
Stolt fører av:

Re: Warn eller Cycle Country brøyteutstyr?

Innlegg neo » 02 Jan 2015, 09:08

Sitter og lurer på akkurat det samme som deg, selv lukter jeg også på can am sitt alpine flew skjær.. Jeg aner ikke hva jeg skal velge, hva mener du selv?
Can Am Outlander 570 Max Pro 2017
Can Am Renegade 800 2007 (solgt)
Dinli 904 2012 (solgt)
Suzuki LTZ400 2007 (solgt)
neo
250ccm
 
Innlegg: 70
Registrert: 31 Aug 2009, 13:22
Stolt fører av:

Re: Warn eller Cycle Country brøyteutstyr?

Innlegg grizzly » 02 Jan 2015, 22:29

Det ligger vel an til at jeg kjøper et rett CC skjær i første omgang. Så får jeg prøvd det, og evt prøve et konisk skjær til neste vinter. Vil tro de koniske skjærene løfter snøen lettere over brøytekantene ved brøyting av vei. For rydding av gårdsplass tror jeg ikke det har så mye å si om det er et rett eller et konisk skjær. Jeg ser for meg at et rett skjær er bedre når det står tverrstillt eller venstrestillt enn et konisk er.
Brukerens avatar
grizzly
250ccm
 
Innlegg: 69
Registrert: 06 Mai 2008, 19:23
Bosted: Leirfjord
Stolt fører av:

Re: Warn eller Cycle Country brøyteutstyr?

Innlegg neo » 03 Jan 2015, 09:55

Jeg hadde en hyggelig samtale med min lokale can am forhandler igår, han rådet meg å satse på can am sine koniske skjær.. Dem han hadde solgt mest av og fått gode tilbakemeldinger på. De kunne heldigvis også stilles i rett posisjon, så jeg skal prøve det. Alpine flex skjæret var så Sinnssykt dyrt så det frarådet han meg.

Fikk en god pris på skjæret så er spent
Can Am Outlander 570 Max Pro 2017
Can Am Renegade 800 2007 (solgt)
Dinli 904 2012 (solgt)
Suzuki LTZ400 2007 (solgt)
neo
250ccm
 
Innlegg: 70
Registrert: 31 Aug 2009, 13:22
Stolt fører av:


Gå til Ekstrautstyr

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 10 gjester