[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - warn vinsj hakker på tennene *HASTER*

warn vinsj hakker på tennene *HASTER*

Bagger, GPS, Varme i håndtak osv...

warn vinsj hakker på tennene *HASTER*

Innlegg Tom_Ivar » 27 Des 2015, 12:36

warn vinsj hakker på tennene når jeg skal vinsje inn. den begynte med dette i dag da jeg skulle brøyte.
Noen som ahr noen tips til å få fikset dette?
eller er det bare å kjøpe ny?
Virker liksom som om fri navet ikke kommer helt i gir når jeg vrir på navet.

Håper på raskt svar da dette haster litt. [hjelp] [hjelp]
Tom_Ivar
50ccm
 
Innlegg: 12
Registrert: 11 Aug 2015, 18:16
Stolt fører av:

Re: warn vinsj hakker på tennene *HASTER*

Innlegg #3grina`n » 27 Des 2015, 12:47

Er bare å demonter vinsjen å titte... mulig det er en bagatell, men høres ikke bra ut...

toolfarm.no. http://toolfarm.no/?PageID=119&ItemID kjøpte 2 vinsjer, ene var warn(5000 kr) og den andre var Tetra (2300kr) Tetran gjør jobben enda, men warn vinsjen er ødelagt... å den satt bak... kjøpte en tetra vinsj til som jeg har satt bak... å den har holdt mye lenger enn warn vinsjen.... men hvis jeg ikke tar helt feil så kan man benytte deler fra tetra til warn vinsj...
polaris sportsman!
#3grina`n
800EFI
 
Innlegg: 918
Registrert: 29 Feb 2008, 21:42
Bosted: hadeland/mylla

Re: warn vinsj hakker på tennene *HASTER*

Innlegg Tom_Ivar » 27 Des 2015, 12:55

Hvordan er tmax vinsjene fra jula egentlig? Trenger bare noe som løfter skjæret. ikke mye jeg bruker vinsj når jeg er på tur :)
Tom_Ivar
50ccm
 
Innlegg: 12
Registrert: 11 Aug 2015, 18:16
Stolt fører av:

Re: warn vinsj hakker på tennene *HASTER*

Innlegg #3grina`n » 27 Des 2015, 13:39

det er bare driten... har flere kompiser som har prøvd... holder i ett år eller 2,åså ryker dem... kjøp en tetra, så har du vinsj lenge... men skru opp warn vinsjen din å titt litt... mulig du klarer å redde den?
polaris sportsman!
#3grina`n
800EFI
 
Innlegg: 918
Registrert: 29 Feb 2008, 21:42
Bosted: hadeland/mylla

Re: warn vinsj hakker på tennene *HASTER*

Innlegg Tom_Ivar » 27 Des 2015, 15:17

Holder på å demontere den nå :) Så får se hva jeg finner ut av :)
Tom_Ivar
50ccm
 
Innlegg: 12
Registrert: 11 Aug 2015, 18:16
Stolt fører av:

Re: warn vinsj hakker på tennene *HASTER*

Innlegg #3grina`n » 29 Des 2015, 12:49

[oh yes]
polaris sportsman!
#3grina`n
800EFI
 
Innlegg: 918
Registrert: 29 Feb 2008, 21:42
Bosted: hadeland/mylla


Gå til Ekstrautstyr

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 8 gjester