[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Winch. XT eller RT?

Winch. XT eller RT?

Bagger, GPS, Varme i håndtak osv...

Winch. XT eller RT?

Innlegg Frammatekaren » 12 Jan 2011, 10:49

Tenkte å skaffe meg en winch til på atv'n. Bør en gå for XT eller RT?
12 Can-Am Outlander MAX 800 Ltd
X 10 Can-Am Outlander MAX 800 XTP
Frammatekaren
250ccm
 
Innlegg: 65
Registrert: 01 Mar 2010, 15:29
Bosted: Sykkylven
Stolt fører av:

Re: Winch. XT eller RT?

Innlegg smaug » 12 Jan 2011, 17:37

Hvor stor er prisforskjellen? RT'en er i allefall tettet etter alle kunstens regler og tåler fint å bli dyppet i vann. XT'en er den råeste av de men hvilken fordeler den har framfor RT har jeg i grunn aldri fått klarhet i.
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:

Re: Winch. XT eller RT?

Innlegg Frammatekaren » 12 Jan 2011, 18:43

Jeg tenkte og handle på ebay, og prisforskjellen er ca $115. XT'n blir levert med syntetisk kabel og RT med wire. Syntetisk kabel har jeg lyst og ha uansett så da blir igrunn prisforskjellen rundt $60. Jeg tenker dermed XT med en gang.
12 Can-Am Outlander MAX 800 Ltd
X 10 Can-Am Outlander MAX 800 XTP
Frammatekaren
250ccm
 
Innlegg: 65
Registrert: 01 Mar 2010, 15:29
Bosted: Sykkylven
Stolt fører av:

Re: Winch. XT eller RT?

Innlegg E.F.I » 13 Jan 2011, 00:03

Har en RT på min.
Den er som smaug er inne på tett. Lurer også på hva som er forskjellene utover syntet linen.

RT er ihvertfall mye bedre enn den forrige generasjon Warn... særlig inn/frikoblingen er mye bedre utformet på RT/XT.
Brukerens avatar
E.F.I
Skogens Konge
 
Innlegg: 2809
Registrert: 25 Aug 2008, 08:12
Bosted: Hardanger
Stolt fører av:

Re: Winch. XT eller RT?

Innlegg Frammatekaren » 13 Jan 2011, 17:28

Har sett litt inne på warn.com. De forskjellene jeg kan lese meg til er at på XT er det syntetisk wire, trådløs fjernkontroll og tett bryter på styret (sealed) mens det er stålwire, fjernkontroll med ledning og (kun) bryter på styret.
12 Can-Am Outlander MAX 800 Ltd
X 10 Can-Am Outlander MAX 800 XTP
Frammatekaren
250ccm
 
Innlegg: 65
Registrert: 01 Mar 2010, 15:29
Bosted: Sykkylven
Stolt fører av:

Re: Winch. XT eller RT?

Innlegg smaug » 13 Jan 2011, 18:56

Begge modeller har nok tett bryter på styret. Har aldri sett noen sykler bli levert med noe annet. Can-Am leverer i tillegg med en håndfjernkontroll som jeg ikke er standard. Den kan man plugge inn ved behov.
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:


Gå til Ekstrautstyr

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest