[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - bruteforce 750 som går dårlig

bruteforce 750 som går dårlig

Brute Force, KFX...

bruteforce 750 som går dårlig

Innlegg AndreasAas » 02 Jun 2012, 11:05

Har en 750 bruteforce 2008 modell som jeg nå har hatt motoroverhaling på etter at den skar seg helt.
Alle deler er nye og den går veldig bra når sykkelen er kald , men mister mye effekt når den blir varm.
har også bytta bensinpumpe t ganger da jeg har blitt fortalt at dette kunne være en svakhet. Dette har dog ikke hjulpet - så antar at trykket der burde være i orden.
Noen som har vært borte i lignende eller kan hjelpe meg med noen råd ??
AndreasAas
50ccm
 
Innlegg: 1
Registrert: 02 Jun 2012, 10:59
Stolt fører av:

Re: bruteforce 750 som går dårlig

Innlegg #3grina`n » 02 Jun 2012, 15:40

hører du noe spesielt med motoren når den blir varm? har du justert ventilene etter at du hadde komplett motoroverhaling? Sjekket variator?
polaris sportsman!
#3grina`n
800EFI
 
Innlegg: 918
Registrert: 29 Feb 2008, 21:42
Bosted: hadeland/mylla


Gå til Kawasaki

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 8 gjester