Kjøpte biltemabatteriet som står i Audi TT'en min høsten 2003 - still going strong (tror det er rundt 55-60Ah). Det er mye knask som trekker strøm på bilen: varme i speil (står på selv om det er 20+ i luften), aircondition osv, nå er batteriet på sitt 7. år!
Xenonpærene kjøpte jeg på biltema nå i høst da den ene orginale røk (den andre røk et par uker etter), de funker også helt fint.
Betalte kr. 399 pr pære - ikke spesielt billig, men nå koster de faktisk kr. 699,-. Taktikken til biltema er å skru opp prisen dersom enkelte produkter selger for dårlig, fordi folk tror sammenhengen mellom pris og kvalitet går hånd i hånd.
Hadde jeg kjøpt pærer fra utlandet til kr 180 pr stk så hadde det helt sikkert vært samme produsent på det også :)
Ber man noen i Kina om å produsere en større mengde med et eller annet så er det garantert at de produserer 8-10 ganger så mye som du bestilte, og selger resten for en brøkdel av prisen som rebrandet stuff, same shit - different wrapping.
Trehøvelen jeg kjøpte på Biltema er en Stanley høvel - man kan faktisk se sporene etter stanleymerket under den oransje lakken - det er ikke en kopi, den er orginal men anonymisert
![Smil [smiil]](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)