[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Speedometeret virker ikke...

Speedometeret virker ikke...

Montere nytt elektrisk utstyr, endringer eller problemer med eksisterende. El info eller lign...

Speedometeret virker ikke...

Innlegg Tuva Hagberg Andersen » 13 Jan 2014, 10:29

Hei!
Jeg har et problem på min ATV.
[WHAT]
For å si det sånn, jeg har null peiling på det elektriske eller det mekaniske, så jeg skal prøve å forklare så godt jeg kan...

Speedometeret på den fungerer ikke.
Når den sluttet å virke, veit jeg ikke, men tror at den fungerte hos forrige eier.
Lys og (nesten) alt annet virker og er i orden på den, bare ikke fastmåleren. (Eller lysene som lyser når den er i FW eller Nøytral. Revers-lyset virker, så der er det nok noen pærer som har gått)
Etter som jeg klarer å se selv, så ser det ikke ut som at det er noe som mangler. Det ser ut som at alle ledninger og diverse er på plass.
Det ser også ut som at ''målerene'' er intakte.

(Tror ikke glasset på den er helt tett, for det dugger ofte på innsiden av glasset, hvis det skal ha noe å si...)

Dårlig forklart, men... [upps]
Dette er forresten en polaris 500, 6x6. 2002'modell.

Hva tror dere det kan være som er galt?
Er det giveren som gåen, selve måleren, eller kan det være feil et annet sted?

(Har tenkt til å ta den inn på verksted så snart jeg kan.)

Takker for svar, selv om jeg har forklart ekstremt dårlig.... Hehe :)
Tuva Hagberg Andersen
50ccm
 
Innlegg: 2
Registrert: 13 Jan 2014, 09:38
Stolt fører av:

Re: Speedometeret virker ikke...

Innlegg Tobben18 » 13 Jan 2014, 17:25

Nå er jeg ikke Polaris mann, men har du sjekket sikringer?
Kan hende det er feilen ettersom spedometeret ikke virker.
Tobben18
350ccm
 
Innlegg: 98
Registrert: 26 Jul 2013, 15:06
Bosted: 5567 Skjoldastraumen
Stolt fører av:

Re: Speedometeret virker ikke...

Innlegg Tuva Hagberg Andersen » 13 Jan 2014, 18:12

Etter som jeg veit, så er det bare to stk sikringer?
Begge de to er i orden ialefall. ;)
Takk for svar alikevel. [smiil]
Tuva Hagberg Andersen
50ccm
 
Innlegg: 2
Registrert: 13 Jan 2014, 09:38
Stolt fører av:


Gå til Elektrisk

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron