[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Start(er) problem

Start(er) problem

Montere nytt elektrisk utstyr, endringer eller problemer med eksisterende. El info eller lign...

Start(er) problem

Innlegg Cabalero » 26 Jan 2014, 23:10

Jeg har et problem med at min 2010 polaris sportsman 850 ikke vil starte. Jeg bøyta med den for ei snau uke siden og alt var slik det skulle.
Når jeg skulle bruke den igjen i går, var den helt død, som om batteriet var tomt. Prøvde å sette den på lading, men laderen viste fullt etter 5 sekunder. Men altså like dødt batteri.
Jeg koblet på en startbooster. Og da var det fullt liv igjen (som om batteriet var fullt)
Men når jeg vrir om nøkkelen sier det bare klikk, klikk, klikk i starteren. [forbannet]
Jeg prøvde (etter tips fra kjente) å dunke på starteren mens jeg vred om tenninga, men fortsatt bare klikk klikk klikk osv osv.
Noen som har forslag hva dette kan være???

Takker for tips!

Øyvind
Cabalero
50ccm
 
Innlegg: 4
Registrert: 26 Jan 2014, 01:12
Stolt fører av:

Re: Start(er) problem

Innlegg #3grina`n » 27 Jan 2014, 09:28

gå over alle strømkontakter, å ta av kablene fra bateripolene å gjør reint.
polaris sportsman!
#3grina`n
800EFI
 
Innlegg: 918
Registrert: 29 Feb 2008, 21:42
Bosted: hadeland/mylla


Gå til Elektrisk

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester