[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Lite aktivitet her.

Lite aktivitet her.

Dette er en samling av personer som har en lidenskap for ATV i midt Norge. Vi skal ha treff og turer slik at du ikke skal føle at det er bare du i Trøndelag som er har en hobby som er litt utenom det vanlige

Lite aktivitet her.

Innlegg CCOB » 06 Sep 2009, 18:50

Det har vært meget dårlig med aktiviteten her i den senere tid, Jeg CCOB å Frank har vært opptatt på jobb hold etter langturen i sommer, jeg skal foresten få laget et referat etter den turen jeg hadde tenkt meg å få det på nett i neste uke, så jeg takker for de av dere som viser litt tolmodighet med meg på den saken...

Nå skal det være ett "treff" den 12 der er det Renegade guy som har kontrollen. Helga etter er det tur til folldal hvor vi kjører litt skogsbil veger.... Kom igjen folkens, jeg hører att det murres om at vi ikke har noe moro sammen... vel vi har noen som elsker å få maskina skitten.... å noen av oss liker oss på vegen..... Vi må få tatt noen runder til. Renegade hvordan ble det med Vassfjellet? har du noen helt klar avklaring på den saken?

Hvordan er det med dere andre, jeg skal ta meg sammen i uka som kommer å cruse litt på kveldene da jeg har fått kvelds fri fra jobben, noen som vill være med?

Kom igjen folkens nå er sjangsen til å få høst opplevelsene inn.....

Jeg skal ikke mase på dere da jeg ikke skal kaste sten i glasshus, men engasjementet er liksom ikke helt på plass enda.

Allers kan jeg medele at jeg jobber i det stille med ATV å regelverket rundt det, så jeg ønsker en makker som kan hjelpe meg med den biten om noen føler seg kompitabel til å bistå på den biten, jeg jobber litt med å få tak i alle pappirer o.l. å utforming på "annslaget" ellers har jeg vært nede i Hønefoss en stund som dere sikkert har fått med dere.

Skal foresten få satt en dato på ATV kvelden med BRP der er alle hjertelig velkommen til å få vite hva vi holder på med å hvordan BPR ser på framtiden sin om vi eventuelt klarer å få opp ett "sammarbeid" på denne biten.

Ellers får dere alle ha en fin uke, jeg kal ut å cruse på onsdag eller torsdag om været er det rette.... Håper at dere vill bli med på en kaffe eller lignende..

MVH
Obelix
Can-Am 800 LTD 2011 The bloo lady....
Can-Am 800 LTD 2009 The Red Lady (Solgt) 80(
Can-Am 500 Max XT 2008 The undertaker (Solgt) 80(
CCOB
800EFI
 
Innlegg: 738
Registrert: 25 Mai 2008, 15:56
Bosted: Trondheim
Stolt fører av:

..

Innlegg renegade_guy » 07 Sep 2009, 16:09

..
[hell yeah] Foill Gass [hell yeah]
Brukerens avatar
renegade_guy
500ccm
 
Innlegg: 288
Registrert: 13 Des 2008, 23:52
Stolt fører av:


Gå til Trøndelag ATV Forum

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester