[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - VIKTIG TORSDAG 29/10-09

VIKTIG TORSDAG 29/10-09

Dette er en samling av personer som har en lidenskap for ATV i midt Norge. Vi skal ha treff og turer slik at du ikke skal føle at det er bare du i Trøndelag som er har en hobby som er litt utenom det vanlige

VIKTIG TORSDAG 29/10-09

Innlegg CCOB » 18 Okt 2009, 13:05

Torsdagen tenkte jeg at vi kunne møtes å ta en kaffe eller jeg sverger til brus... :gliis vi kan vel møtes på Stav som vanlig eller er det noen andre som har forslag? jeg tenkte å ta ett lite treff bare sånn...

Har foresten kjørt forbi stav endel ganger nå... er det nye eiere der eller? ser de har gjort om en del.... noen fra NT som vet?

KLIPPET FRA TIDLIGERE INNLEGG:
Fra spøk til alvor, nå må vi tenke litt på litt aktivitet her!!

Vi bør kunne "planlegge" en fast tur i måneden... pluss en vår tur, sommer tur å høst tur....


Vi ønsker at de av dere som kan regulere ferie o.l. å har virkelig lyst til en kjempe fin tur er innstilt på å delta på Danmarks turen neste år..... jeg vet at jeg å frank har ihvert fall lagt opp til å ha ca en uke med tur kjøring..... Ellers er muligheten til å låne skaphengeren min til å transportere ned til oslo område til stede, jeg foreslår at vi kan ta utgangspungt i Jevnaker som start sted for oss som drar tidlig... det er ikke langt til hverken oslo eller båten derifra... slik at det er rimelig gre skuring... jeg skal snakke med NK på jobben om vi kan sette eventuelle biler å hengere igjen på jevnaker... der har vi litt kontakter.

Jeg har sendt mail til de som har brukt innmeldings knappen på hjemme sidene våre om ett kaffe treff, så får jeg i neste uke ringe til de jeg har reg nr på.

Japp det var alt jeg ville si i kveld eller natt som det har blitt for noen. Ta kontakt eller gi tilbake meldinger om det er noe.

Ønsker alle en riktig god uke.
Obelix
Can-Am 800 LTD 2011 The bloo lady....
Can-Am 800 LTD 2009 The Red Lady (Solgt) 80(
Can-Am 500 Max XT 2008 The undertaker (Solgt) 80(
CCOB
800EFI
 
Innlegg: 738
Registrert: 25 Mai 2008, 15:56
Bosted: Trondheim
Stolt fører av:

Re: VIKTIG TORSDAG 29/10-09

Innlegg CCOB » 25 Okt 2009, 13:57

Jeg er der 1800. det er noen som vill ha slike treff å noen møter, så får vi se hvor mange som kommer...


Obelix
Can-Am 800 LTD 2011 The bloo lady....
Can-Am 800 LTD 2009 The Red Lady (Solgt) 80(
Can-Am 500 Max XT 2008 The undertaker (Solgt) 80(
CCOB
800EFI
 
Innlegg: 738
Registrert: 25 Mai 2008, 15:56
Bosted: Trondheim
Stolt fører av:

Re: VIKTIG TORSDAG 29/10-09

Innlegg catpower » 25 Okt 2009, 14:04

jeg skal prøve og komme.... send på meg mld på torsdag ,så jeg ikke glemmer d..
Outlander 6x6 1000 xt
catpower
450ccm
 
Innlegg: 176
Registrert: 27 Jan 2009, 17:12
Bosted: stjørdal
Stolt fører av:

Re: VIKTIG TORSDAG 29/10-09

Innlegg catpower » 29 Okt 2009, 15:46

får ikke t å kom pga at æ må t byen å sjå om sjølen som e inlakt poå sant olavs....
Outlander 6x6 1000 xt
catpower
450ccm
 
Innlegg: 176
Registrert: 27 Jan 2009, 17:12
Bosted: stjørdal
Stolt fører av:


Gå til Trøndelag ATV Forum

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester