[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - GOD JUL OG GODT NYTT ÅR.

GOD JUL OG GODT NYTT ÅR.

Klubben for førere på hele østlandet

GOD JUL OG GODT NYTT ÅR.

Innlegg Rikhardt » 23 Des 2011, 20:39

Vil ønske alle medlemmer og ikke medlemmer en riktig god jul og et godt nytt atv år.

Må få takke Rune Nilsen for å ha ledet klubben i flere år, samtidig så må jeg også takke alle som har vist meg den tillit å velge meg som Runes etterkommer. Skal godt la seg gjøre å fylle de skoene, men jeg skal i allefall gjøre mitt beste for å få det til så dere får bare gi meg beskjed om det er ting dere er uenige i.

Jeg ser frem til å overta stolen med et godt styre i ryggen, og jeg er sikker på at vi skal få til en del bra turer og treff også i året som kommer [oh yes]
Rikhardt

2010 CanAm Outlander 800R MAX XT-P
Bilde
Rikhardt
450ccm
 
Innlegg: 166
Registrert: 09 Aug 2009, 21:29
Bosted: Austmarka i Kongsvinger
Stolt fører av:

Gå til Østlandet ATV klubb

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 10 gjester