[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Valg av atv

Valg av atv

Klubben for førere på hele østlandet

Valg av atv

Innlegg niklno18 » 04 Aug 2014, 15:20

Hei,
Helt ny på forumet så må prøve meg frem litt mtp hvor jeg kan stille spm, dere skriker vel ut om jeg er helt på bærtur.
Har et par spm til dere som har litt bedre peiling en meg selv. Jeg hadde en outlander xt 400 for noen år tilbake. Har nå fått tre barn og ønsker meg på nytt en atv til både meg og barna. For min egen del er jeg vel på utkikk etter en arbeidsmaskin/grus veg og litt asfalt. Hva mener dere at jeg bør velge, har et totalbudsjett på ca 100 tusen, det er ink to stk til barna, de er 6 og 8 år (90 ccm?) Min må være regga som traktor evt mc og gjerne kunne kjøres lovlig med 2 stk på. Har sett på TGB, noen som kjenner til den?. For barna sin del så er det vel kanskje ok med noe Kina greier, men bør selvfølgelig holde en stund med litt terrengkjøring. Håper noen kan hjelpe meg.
niklno18
50ccm
 
Innlegg: 2
Registrert: 04 Aug 2014, 15:04
Stolt fører av:

Re: Valg av atv

Innlegg lasse1962 » 10 Sep 2014, 06:29

Ta kontakt med www.monsen-maskin.no de kan ha begge deler. :)
lasse1962
500ccm
 
Innlegg: 271
Registrert: 10 Aug 2011, 13:49
Bosted: Fredrikstad
Stolt fører av:


Gå til Østlandet ATV klubb

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron