[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Lift kit

Lift kit

Løsninger på problemer eller ekstrautstyr som er laget hjemme i garasjen. Ting som du ikke finner i butikken med andre ord

Re: Lift kit

Innlegg smaug » 05 Nov 2009, 21:50

Ville heller ha montert Renegade TTI armer på orginale dempere bak slik at den blir lavere og funnet på noe lurt foran slik at den blir litt lavere foran også. Jeg synes at sykkelen er mye bedre å kjøre når alt står på det mykeste foran og bak. Av en eller annen grunn så krenger den mindre når fjærene står på det mykeste. Om det er fordi demperene er shimset sånn fra fabrikk eller om det er fordi forstillingen fungerer bedre når bærearmene er mer vannrette vet jeg ikke helt. Senkesett hadde i allefall vært morro å prøvd litt ut.
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:

Re: Lift kit

Innlegg pajlabb » 05 Nov 2009, 22:10

Bror min hadde liftkit. Gnagde istykker drivaksel mansjetter foran pga vinkel mener jeg å huske.
Brukerens avatar
pajlabb
Villmarks sjef
 
Innlegg: 700
Registrert: 30 Nov 2007, 22:49
Bosted: Andebu, Vestfold

Forrige

Gå til Hjemmelagede mods

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester