[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Fester til arbeidslys

Fester til arbeidslys

Løsninger på problemer eller ekstrautstyr som er laget hjemme i garasjen. Ting som du ikke finner i butikken med andre ord

Fester til arbeidslys

Innlegg Moen » 17 Nov 2013, 14:04

Hei! Kjøpte meg noen nye lys på fredag, to framme og to bak. De to framme var ingen problem å feste, men jeg så med en gang det ble litt vanskeligere bak. Tenkte å feste de på kufangeren, for da får jeg de høyt opp, og er enkelt og komme til. Jeg håpte jeg slapp å bore hull i fangeren, for å feste de, men jeg har ikke funnet noen fester å brukte, siden kufangeren er rund. Noen tips? Har kikket gjennom biltema brosjyren, men fant ingenting. Bør forresten være oppe til i morgen kveld :p

Skal være to ved siden av hverandre.

Bilde

Bilde

Bilde
Moen
80ccm
 
Innlegg: 18
Registrert: 28 Apr 2013, 11:25
Bosted: Tysvær, Rogaland
Stolt fører av:

Re: Fester til arbeidslys

Innlegg smaug » 17 Nov 2013, 20:37

Rørklemme fra Biltema?

Sent from my Samsung S4 Active like anybody gives a shit
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:

Re: Fester til arbeidslys

Innlegg Stig » 25 Jan 2014, 21:41

Eller speilfeste til mc fra biltema
06 Can-am Bombardier Outlander max xt 800
Brukerens avatar
Stig
450ccm
 
Innlegg: 172
Registrert: 03 Feb 2008, 21:09
Bosted: Våle i Vestfold


Gå til Hjemmelagede mods

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 8 gjester