[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Tur til Fusa idag

Tur til Fusa idag

Tur til Fusa idag

Innlegg E.F.I » 06 Mar 2010, 23:05

Hadde meg en tur på snø/is føret til Fusa kommune idag. Sporete, humpete og steikje kaldt siden jeg ikke kledde meg godt nok på knærne.
Må si at varmeholker og tommelvarmer er en av de beste invisteringene jeg har gjort.
Har ennå ikke hatt varmen på "HI" i vinter. Holder lenge med bare "LO".

Med Dirt Tamer, bredda felger og 85 pigg pr. dekk så ser jeg at jeg kan holde godt veigrep på disse tusseveiene her vest.
Hopper , rister og krenger men det er man jo vant til.

Kunne ønsket at Dirt Tamer dekkene var litt bedre på dette med å ikke gå så sidelengs i svinger.
Det har med mønsteret å gjøre fordi det er kommet frem i endel tester i usa også.
Brukerens avatar
E.F.I
Skogens Konge
 
Innlegg: 2809
Registrert: 25 Aug 2008, 08:12
Bosted: Hardanger
Stolt fører av:

Gå til Hordaland All Terrain & Touring Club

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest