jeg har ikke erfaring med kymco men jeg har drevet på med atv og hatt interesse for dette i 7 år nå og utifra det jeg har sett er nok kymco det mest seriøse merket ifra taiwan nå.
Har da selv hatt flere e-ton`er som også er et merke ifra Taiwan det eneste som kan være problem på denne er nok at farten er ganske lav pga mye vekt men den skal nok klare og holde de alt for lave lovlige farts grensene for moped til sammenligning veier enkelte av Taiwan mopedene det samme som en 450 crosser med 60 hester.
Og ellers kan forgasser være av dårlig kvalitet der da automat choken er det som ryker skjer veldig ofte på Taiwan forgassere vist den atven du kjøper har dette bør du kjøpe en ny forgasser av samme dimensjon uten automat choke med en gang når automat choken går i stykker. Og gjerne før vist du vil unngå og måtte bytte dette når det ikke er planlagt.
nye forgassere kan kjøpes billig hær har bra erfaring med denne butikken bare kvalitet og veldig bra service. Ting kommer i posten etter 4 dager.
her er linken
http://www.crash.no/