[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Hei, ny mann i ATV verden

Hei, ny mann i ATV verden

Her kan du som er ny si hei, og hilse på oss her i forumet. En grei plass og starte

Hei, ny mann i ATV verden

Innlegg Glennien » 07 Apr 2015, 19:53

Hei.
Mann, snart gift, 32år og har vel en midlivskrise:)

Jeg har tenkt lenge på å få meg en firhjuling/quad.
Den skal brukes til og fra jobb og litt leking med kompiser.

Var innom bikerstreet stavanger idag, klar for å kjøpe en yahama eller smc 300cc til 60 000kr pluss kjøreklær for rundt 10 000kr.
Der ble jeg møtt av den slappeste og kjedeligste selgeren jeg har vært borti.

Han fant ingen brosjyre eller noe og mente jeg måtte ha en Honda 4x4 som stod der til over 100 000kr.
Ikke i mitt prissjikte sa jeg, men han maste veldig om den hondaen. Han stod egentlig bare der, så gikk bare ut igjen.
Sitter igjen med en dårlig følelse ang kjøp av en atv nå.

Han nevnte også at det ikke er mulig å få registrert en atv med hvite skilter for førerkort B... Stemmer det?

vet noen om det er en smc/yamaha forhandler i rogaland som har sykler inne for testing?
Glennien
50ccm
 
Innlegg: 1
Registrert: 07 Apr 2015, 19:41
Stolt fører av:

Re: Hei, ny mann i ATV verden

Innlegg smaug » 10 Apr 2015, 07:37

Det du vil ha høres for meg ut til å være en Yamaha Raptor 700. Kjøp gjerne en brukt på finn som er pent behandlet. Honda 4x4 vil du ikke ha. De er ikke noe særlig til lek og morro men veldig fin til hard bruk og lite kjærlighet. Det begynner å bli sjeldnere og sjeldnere med nye MC registrert ATV nå, men det finnes da fortsatt. I framtiden kan det være at MC ATV for klasse B forsvinner.
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:


Gå til For nybegynnere

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest