[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Min første post på atv forumet..

Min første post på atv forumet..

Her kan du som er ny si hei, og hilse på oss her i forumet. En grei plass og starte

Min første post på atv forumet..

Innlegg Steiro » 20 Feb 2011, 13:29

heisann.. tenkte jeg måtte registrere meg på forumet siden jeg kjøpte meg en renegade i jula.. har vært innom her litt tidligere men da som uregistrert. Heter Kay-Roger, er 28 å kommer fra molde.. Solgte i oktober 2010 min Yamaha R6 for å kunne gå til anskaffelse av en cam-am.. 2.juledag tok jeg ferga over fjorden å hentet hjem en MY08 Renegade med endel ekstrautstyr.. Fikk med så godt som nytt apachekit for 20 lapper ekstra.. så er vell egentlig ganske fornøyd me doningen..
Steiro
50ccm
 
Innlegg: 4
Registrert: 20 Feb 2011, 12:54
Stolt fører av:

Re: Min første post på atv forumet..

Innlegg E.F.I » 20 Feb 2011, 13:54

Hei Kay-Roger og velkommen hit til forumet [smiil]
Brukerens avatar
E.F.I
Skogens Konge
 
Innlegg: 2809
Registrert: 25 Aug 2008, 08:12
Bosted: Hardanger
Stolt fører av:

Re: Min første post på atv forumet..

Innlegg Steiro » 20 Feb 2011, 14:04

Takker:) tenkte jeg skulle få lagt ut noen bilder etterhvert..
Steiro
50ccm
 
Innlegg: 4
Registrert: 20 Feb 2011, 12:54
Stolt fører av:

Re: Min første post på atv forumet..

Innlegg pajlabb » 20 Feb 2011, 14:19

Gratulerer med den flotte doningen !! Ett godt valg [oh yes]
Brukerens avatar
pajlabb
Villmarks sjef
 
Innlegg: 700
Registrert: 30 Nov 2007, 22:49
Bosted: Andebu, Vestfold

Re: Min første post på atv forumet..

Innlegg Grey » 20 Feb 2011, 16:33

.
Sist endret av Grey den 18 Apr 2012, 21:40, endret 1 gang
Grey
350ccm
 
Innlegg: 81
Registrert: 25 Des 2010, 08:42

Re: Min første post på atv forumet..

Innlegg Svein Georg » 20 Feb 2011, 17:06

Hvorfor ikke bli med MC gutta 1. mai, med ATV'en. Vi var med på Mjøsa rundt, og veldig positivt møtt, etter hva jeg følte. Regner med det samme i år, håper bare vi blir mer enn 7 sykler i år...
Svein Georg,
CanAm 800 MAX XT
Svein Georg
CanAm 800 MAX XT 08
 
Innlegg: 301
Registrert: 11 Des 2007, 22:29
Bosted: Sandefjord
Stolt fører av:

Re: Min første post på atv forumet..

Innlegg annhege » 21 Feb 2011, 16:16

Velkommen til forumet Kay-Roger.

Det blir Mjøsa rundt i år også Svein-Georg.
Hadde ikke gjort noe om vi ble mer enn 7 sykkler nei, Jo fler jo bedre i mc-havet.
Ann-Hege
Polaris RZR XP 900
Bilde
annhege
450ccm
 
Innlegg: 152
Registrert: 08 Okt 2008, 17:47
Bosted: Skiptvet

Re: Min første post på atv forumet..

Innlegg Steiro » 21 Feb 2011, 21:48

takker for det..:)

var ikke akkurat morro å selge mc`n.. men tror jeg kommer til å få det like morro med renegaden.. pluss at den kan brukes året rundt.. kjøpte den som sagt i jula så har faktisk ikke prøvd den med hjul enda.. har fått brøyta endel da heilt til vinsjen streika.. har fått tak i en dele vinsj så skal fikse det endag..

gler meg litt til å prøve med dekk..:)
Steiro
50ccm
 
Innlegg: 4
Registrert: 20 Feb 2011, 12:54
Stolt fører av:

Re: Min første post på atv forumet..

Innlegg smaug » 22 Feb 2011, 14:53

Har akkurat kjørt nok MC til å skjønne at jeg ikke har vett til å ha noe sånt. Derfor kjører jeg ATV og pickup bil. Ingen av delene oppfordrer til noe voldsomme hastigheter på vei. Er nok fornuftig tross alt å gå for ATV [oh yes]
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:


Gå til For nybegynnere

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester