![Smil [smiil]](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Jeg er en mann ( gutt ) på 36 år som kjører pr dd en Honda trx 450 med diverse godsaker på og har det morro med det .
Leiker oss på bane på jordet og på isen men har lissom ikke kommi helt til stedet for konkuranse kjøring enda men hadde vært gøy etterhvert !
Sykkelen min er en Honda trx 450 2005 mod og er gjort følgende med : Senket , breddet ( mye ) stroker veiv , 487 ccm sylinder ,hot stage 2 kam , dysa om , effekt annlegg fra HMF , heva turtallsperra med 1000 omdreininger + litt anna snacks ..... ikke no voldsomme greier men går helt fint til mitt bruk ..............
Kan også nevne at jeg er lei av norske forhandleres priser på diverse utstyr til hobbyen våres og driver i disse dager og starter opp en nettbutikk med hensikt til og skaffe det meste til gode priser ( må jo beregne noe fortjeneste men blir mest som en hobby )
![Jadda [oh yes]](./images/smilies/thumbupright.gif)
Har dere mulighet for og vente ei uke på deler osv og kanskje spare en 1000 lapp så er det kanskje verdt det , da slipper dere også og ta inn selv , kanskje få feil deler , osv
Nevner også at jeg har gått til innkjøp av pigge utstyr så kommer til og ta på meg pigging av dekk etterhvert når jeg kommer i orden , blir rallypigg og ispigg ( selvfølgelig borret og limt )

Takk så lenge
![grønt smil [grøntsmil]](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Glenn